ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΘΕΛΕΤΕ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΙΧ;
Αναπροσαρμοστήκαμε; Με τα νέα δεδομένα πια, πόσα άλογα είναι αρκετά για ένα μικρομεσαίο; Και όταν λέμε «αναπροσαρμοστήκαμε» εννοούμε τα δύο δεδομένα που άλλαξαν άρδην τα πράγματα στην αγορά: το ντίζελ και το κόστος κίνησης. |
Να τα πάρουμε από την ανάποδη. Όταν η κατανάλωση έχει γίνει ο πρώτος στόχος σε ένα μικρομεσαίο, σίγουρα οι εποχές που θέλαμε 160 και 200 άλογα μάλλον έχουν περάσει. Τα 12 λτ./100χλμ με τη βενζίνη να χορεύει γύρω από το 1,7 ευρώ το λίτρο μάλλον είναι περασμένα μεγαλεία, ή από την άλλη, είναι αμαρτίες του παρελθόντος, όπως το βλέπει κανείς.
Έτσι τα 1200άρια τούρμπο σαν το Tce στο Renault Megane με 115 άλογα πλέον ακούγονται αρκετά. Και θα ήταν μονόδρομος αν δεν υπήρχε, ευτυχώς, η άλλη αναπροσαρμογή στα δεδομένα, η απελευθέρωση του ντίζελ.
Και έτσι τα 100-115 άλογα μπορούν να συνοδεύονται από πολλή ροπή, τόση όση μέχρι τώρα είχαν οι κορυφαίες δίλιτρες εκδόσεις των μοντέλων GTI. Όμως το νούμερο αυτό δεν τους ικανοποιεί όλους.
Όμως το εύρος είναι αρκετά μεγάλο. Τα μικρομεσαία σε αυτή την απόδοση ξεκινάνε από τα 90 άλογα και φτάνουν μέχρι τα 130. Το Toyota Auris με τον 1,4 D4D έχει 90 άλογα και το βενζινοκίνητο Ford Focus για παράδειγμα με τον τούρμπο 1.000άρη έχει 100 και 125 άλογα. Το Megane με τον 1500άρη ντίζελ έχει 110 και το ολοκαίνουργιο Honda Civic με τον νέο 1.600άρη ντίζελ έχει 120 άλογα. Στο πάνω σκαλί βρίσκονται το Kia Ceed με τα 128 άλογα, δύο λιγότερα από το Megane 1,6 ντίζελ με τα 130, ενώ δύο ίππους ακόμη έχει το βενζινοκίνητο Auris 1,6.
Δεν είναι κι άσχημα. Μπορεί να καλομάθαμε στα πολλά, όμως σήμερα από τη μία έχουμε ροπή στο ντίζελ, φτηνό καύσιμο στη βενζίνη, και ακόμη φτηνότερο αν το μετατρέψεις σε υγραέριο, και χωρίς να χάνουμε σε επιδόσεις. Τουλάχιστον τόσο ώστε να πεις ότι κάποιο από αυτά τα αυτοκίνητα είναι αργό.
Με 0-100 κάτω από 12,5 δλ. και ρεπρίζ που δίνουν σίγουρο προσπέρασμα στον επαρχιακό τα σημερινά μικρομεσαία μπορεί να μην βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, δε βάζουν όμως και φωτιά στο πορτοφόλι, και προσφέρουν άνεση, επιδόσεις και οδηγική ικανοποίηση. Τι λέτε λοιπόν; Εσείς πόσα άλογα θέλετε σε ένα μικρομεσαίο; Σας καλύπτει η γκάμα 90 με 130, και τελικά τι θα διαλέξετε;
Πηγή : autotriti.gr
|
Most Viewed
Latest Articles
Categories
- Advertorial (103)
- Auto (167)
- Editor's Choice (1,654)
- Energy (126)
- English (4)
- Headlines (14,475)
- IL Consigliere (264)
- Life (4,699)
- Media (3,969)
- Opinions (2,338)
- Sports (5,656)
- Spots (8,663)
- Tech (1,890)
- Top Stories (1,860)
- Uncategorized (7,130)
- ΑΓΟΡΑ (14)
- Αφιέρωμα (17)
- Αφιέρωμα1 (11)
- Αφιέρωμα2 (15)
- Γυναίκα & Επιχειρηματικότητα (9)
- Ειδήσεις (22,091)
- Εικονες (715)
- ΕΚΛΟΓΕΣ 2023 (620)
- Ενέργεια (461)
- ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ (12)
- Επιχειρηματικότητα (14)
- Εργασία (96)
- Έρευνα (95)
- Ευρωεκλογές 2024 (275)
- Κόσμος (22,854)
- Νερό (43)
- Οικονομια (14,623)
- Οψεις (1,934)
- Πολιτικη (65,046)
- προσωπο (386)
- Ρουμπρικα (703)
- Συμφωνία Πρεσπών (161)
- Συνέντευξη (1)
- Τουρκια (84)
- Υγεια (968)
- Φάκελοι (110)
Popular Tags
ΗΠΑΣΥΡΙΖΑ-ΠΣΚυριάκος ΜητσοτάκηςΡωσίαΟυκρανίαεκλογέςΙσραήλΝΔΑλέξης ΤσίπραςΤουρκίαΤέμπηΝτόναλντ ΤραμπΠΑΣΟΚπαρακολουθήσειςελληνοτουρκικάπυρκαγιέςΡετζέπ Ταγίπ ΕρντογάνΕυρώπηΓερμανίαΓαλλίαΣτέφανος ΚασσελάκηςΔΕΗβουλήΟΠΑΠΚίναΓάζαΚύπροςκλιματική κρίσηΕκλογές ΗΠΑ 2024πανδημίαΒλαντιμίρ ΠούτινΣυρίαΚΚΕΙράνΜέση ΑνατολήΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗΕΕκοροναϊόςβενιζέλοςτεχνητή νοημοσύνηΕυρωεκλογές 2024Γιάννης ΣτουρνάραςσεισμόςΕκλογές 2023καιρός