Στο πάρα πέντε της νέας τουριστικής σεζόν κι ενώ οι παράγοντες του ελληνικού τουρισμού αναμένουν σημαντική αύξηση των διανυκτερεύσεων στους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς, τα περισσότερα resorts αναγκάζονται να διαφημίζονται μόνα τους, καθώς η διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ έχει περιοριστεί στα απολύτως απαραίτητα, λόγω έλλειψης κονδυλίων.
Το γνωστό spa resort Θέρμαι Σύλλα της Εύβοιας διαφημίζεται στα μεγαλύτερα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης (οι φωτό από τη σχετική καμπάνια στους L.A Times).
Το γνωστό spa resort Θέρμαι Σύλλα της Εύβοιας διαφημίζεται στα μεγαλύτερα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης (οι φωτό από τη σχετική καμπάνια στους L.A Times).