Τον διευθυντή της Αυγής, Νίκο Φίλη «δείχνουν» στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ως τον υπεύθυνο της πρωτοβουλίας να διαφημίσει το κυριακάτικο φύλλο της εφημερίδας στο κανάλι των εκδοτών και μάλιστα στη ζώνη prime time την περασμένη Παρασκευή. Αρκετοί σύντροφοι του Νίκου Φίλη, αλλά και υψηλόβαθμα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ,…
δηλώνουν άγνοια και απορία για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, άλλοι είναι εξοργισμένοι με τους συμβολισμούς που «παράγει» η διαφήμιση της Αυγής στο Mega, ενώ δεν λείπουν και εκείνοι (αν και μειοψηφία) που στο πίσω μέρος του μυαλού τους, χωρίς να τολμούν να το ονοματίσουν, έχουν τη λέξη συναλλαγή! Ωστόσο, κοινός παρανομαστής όλων η προσπάθεια να ξεχαστεί το θέμα, πριν προλάβει να γεννήσει ερωτηματικά και σύγχυση στο εκλογικό σώμα, δεδομένου ότι από τη μία πλευρά, καταγγέλλουν το εκδοτικό κατεστημένο και από την άλλη, το ενισχύουν έχοντας ανοικτό δίαυλο μαζί του!