Σε ποσοστό μείον 28,41% έκλεισε η διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ το 2012. Συνολικά τα ΜΜΕ, σύμφωνα με την Media Service απορρόφησαν 1.141.079.226 ευρώ, έναντι 1.593.945.500 το 2011. Η μεγαλύτερη πτώση καταγράφεται στα περιοδικά, σε ποσοστό 39,35%, πήραν 351.746.550 ευρώ έναντι 579.919.160 το 2011. Την αμέσως επόμενη μεγάλη πτώση έχουν οι εφημερίδες που απορρόφησαν 255.827.097 ευρώ έναντι 359.907.549, με ποσοστό μείωσης 29,92%. Η τηλεόραση πήρε 469.415.234 ευρώ το 2012 έναντι 566.303.576 το 2011. Τέλος όσα ραδιόφωνα καταγράφονται από τη Media Service φαίνεται να απορρόφησαν πέρυσι 64.090.345 ευρώ έναντι 87.815.214 το 2011.