Το νέο Toyota Auris επαναπροσδιορίζει τη θέση του στην αγορά όντας καθολικά ανώτερο του προκατόχου του. Απέναντί του στέκονται δύο εξίσου νέα μοντέλα που το κανένα έχει τα δικά του πλεονεκτήματα να αντιτάξει. |
Toyota Auris 1,4 D-4D – Ποιότητα κατασκευής – Οικονομία, πάγια έξοδα – Value for money – Χώροι στο πίσω κάθισμα (γόνατα) – Ρεπρίζ
VW Golf 1,6 TDI BMT – Κινητήρας – κατανάλωση – Ποιότητα κατασκευής – Χώροι – 5τάχυτο κιβώτιο – Τιμή – 2ετής εγγύηση Hyundai i30 1,4 DSL – Τιμή – Ποιότητα κύλισης – Χώροι – Επιδόσεις από στάση – Αίσθηση τιμονιού – Απόδοση φρένων Με την άφιξη του νέου Toyota Auris έκλεισε ο κύκλος των σημαντικών νέων μοντέλων που πλαισιώνουν την αγορά στη μικρομεσαία κατηγορία. Η άφιξή του κορύφωσε τον ανταγωνισμό της κατηγορίας, καθώς πρόκειται για ένα τόσο αναβαθμισμένο, σε σχέση με πριν, νέο μοντέλο που μπορεί να προκαλέσει ακόμα μεγαλύτερη συμφόρηση στην «ουρά» που έχει σχηματιστεί για την κορυφή. Δύο από τα πιο «δραστήρια» μοντέλα σε αυτή την ουρά είναι το νέο VW Golf, αλλά και το νέο Hyundai i30. Αμφότερα έχουν σημαντικά πλεονεκτήματα ενώ το καθένα διακρίνεται σε διαφορετικούς τομείς. Τοποθετούμε τις diesel εκδόσεις τους απέναντι στο νέο Auris 1,4 D-4D και αξιολογούμε ποιο από τα τρία μπορεί να κοιτάξει τα υπόλοιπα από λίγο πιο ψηλά. Αξίζει να σημειωθεί ότι, τα Auris και i30 αξιολογούνται ως 1,4 ενώ το Golf ως 1,6. Ωστόσο, αυτός είναι ο βασικός κυβισμός που χαρακτηρίζει το κάθε μοντέλο στη diesel εκδοχή του, οπότε και αυτό μπορούμε να συγκρίνουμε. Εμφάνιση: Τα Hyundai και Auris ξεχωρίζουν από το πλήθος Μια απλή ματιά στη φωτογραφία του ανοίγματος αρκεί, για να καταλάβει κανείς πού στρέφονται τα βλέμματα. Το νέο Hyundai i30 έχει ομολογουμένως το πιο εντυπωσιακό αμάξωμα, το οποίο καταφέρνει να δείχνει ψύχραιμο σχεδιαστικά και αρμονικό ακόμα και όταν περάσει η πρώτη εντύπωση. Τα μπροστινά και πίσω φώτα σηκώνουν το βάρος του εντυπωσιασμού, ενώ η νέα εταιρική μάσκα και οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών ολοκληρώνουν το σύνολο. Εντυπωσιακό, αλλά όχι τόσο αρμονικό, θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει και το Auris. Εδώ το εμπρόσθιο μέρος δείχνει ξεκάθαρα το νέο σχεδιαστικό προσανατολισμό της Toyota, που έχει αποσχιστεί τελείως από την προσέγγιση του παλιού μοντέλου, με ένα σχήμα που έχει πολύ χαμηλότερο οπτικό κέντρο βάρους και σφηνοειδή μορφή. Τέλος, το Golf ακολουθεί το δικό του, συντηρητικά εξελικτικό, δρόμο. Κοιτώντας το συγκριτικά μοιάζει το λιγότερο ελκυστικό, αλλά αυτό είναι απόρροια της πολυετούς καριέρας του μοντέλου που έχει αποκτήσει το δικό του φανατικό κοινό και δεν χρειάζεται να καταφύγει σε σχεδιαστικές ακρότητες για να πείσει και να προσελκύσει. Πηγή : autotriti.gr |