Με ένα νέο 1.600άρη TDI κινητήρα κάτω από το καπό του, το 7ης γενιάς VW Golf προσφέρει σημαντικό κέρδος σε οικονομία κίνησης, χωρίς φυσικά να χάνει τα χαρακτηριστικά ποιότητας, ασφάλειας και ευρυχωρίας του. |
+ Κατανάλωση κινητήρα, επιδόσεις και λειτουργία, ηχομόνωση, ποιότητα, χώροι επιβατών και αποσκευών, οδική συμπεριφορά, άνεση
– Αισθητική που δε διαφοροποιείται από το προηγούμενο, απουσία 6ης σχέσης από το κιβώτιο για το ταξίδι
Όπως ακριβώς συνέβη και με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του νέου VW Golf, έτσι και στις πετρελαιοκίνητες, η VW άλλαξε τη σειρά όλων των κινητήρων της. Έτσι, παρότι στα χαρτιά ο 1,6 TDI βασικός diesel του μοντέλου δείχνει ως ένα μοτέρ που δανείστηκε από το προηγούμενο Golf 6ης γενιάς, στην πράξη ο κινητήρας αυτός είναι νέος και φέρει μια σειρά από αλλαγές που του προσφέρουν κατανάλωση και εκπομπές CO2 από τις χαμηλότερες στην ιστορία του Golf. Στο κομμάτι της τιμής, τα 20.450 ευρώ που κοστίζει η αρχική του έκδοση Design, με πλήρη μάλιστα εξοπλισμό, είναι ένα πολύ καλό ποσόν που προσδίδει ένα επιπλέον πλεονέκτημα αγοράς στο αυτοκίνητο.
Σχεδίαση χωρίς εκπλήξεις
Το αμάξωμα του diesel VW Golf δεν αλλάζει αισθητικά και έτσι, συναντούμε και πάλι μια σχεδίαση-φυσιολογική εξέλιξη αυτής των προηγούμενων Golf, η οποία δεν εξιτάρει, αλλά και δεν επηρεάζει τα «θέλω» των παραδοσιακών θιασωτών του μοντέλου.
Ίσως αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι η αύξηση των διαστάσεων (μεταξόνιο, μήκος, πλάτος, μετατρόχια) που φέρνει το νέο MQB προσθιοκίνητο δάπεδο, αλλά και το χαμηλότερο κατά 27 χλστ. συνολικό ύψος σε σχέση με το παρελθόν, που συμβάλλει στον εν γένει δυναμισμό του σχήματος.
Πηγή : autotriti.gr
|