Το Auris επιστρέφει στη 2η γενιά του, καλύτερο από ποτέ. Μετά λοιπόν από όλα όσα έχουμε δημοσιεύσει γι αυτό, ήρθε η ώρα της μεγάλης, αναλυτικής δοκιμής, μίας εκ των βασικών εκδόσεων κινητήρων του. |
+ Ποιότητα κατασκευής, Οικονομία, πάγια έξοδα, Εμφάνιση, Value for money
– Χώροι στο πίσω κάθισμα (γόνατα), Μικροί αεροδυναμικοί θόρυβοι (καθρέπτες)
Μπορεί ο Πρόεδρος της Toyota στο Παρίσι, οπότε και παρουσιάστηκε το νέο Toyota Auris, να εκθείασε τις πωλήσεις άλλων επιτυχημένων μοντέλων της εταιρείας που έγραψαν «ιστορία» στην παγκόσμια αγορά, αλλά αυτό που πραγματικά εννοούσε είναι ότι, το νέο μοντέλο έχει όλα τα φόντα να δώσει ώθηση σε μία εξίσου εντυπωσιακή καριέρα.
Στην πραγματικότητα, το νέο Auris, τη δεύτερη γενιά του οποίου δοκιμάζουμε, είναι ένα εκ βάθρων διαφορετικό αυτοκίνητο σε σχέση με το ομώνυμο μοντέλο που αντικαθιστά. Αυτό που το χαρακτηρίζει είναι ότι έχει κρατήσει όλους τους λόγους για τους οποίους θα το αγόραζε κάποιος ως Toyota, αλλά είναι σχεδιασμένο με περισσότερο πάθος, τόσο αισθητικά, όσο και στο δρόμο. Στη δοκιμή αυτή αξιολογούμε την έκδοση με το κινητήρα diesel 1,4 D-4D.
Εμφάνιση: Νέα εποχή Toyota
Η παρουσίαση του νέου Toyota GT 86 σήμανε την αρχή μιας νέας εποχής για την ιαπωνική φίρμα σε επίπεδο σχεδιασμού και όχι μόνο. Αυτό ήταν η υλοποίηση της υπόσχεσης του νέου αρχισχεδιαστή που πίστεψε ότι, όλα τα νέα Toyota πρέπει να εκπέμπουν πάθος. Έτσι έγινε και στην περίπτωση του νέου Auris. Με τις διαστάσεις να έχουν αυξηθεί στο μήκος και να έχουν περιοριστεί στο ύψος, σε σχέση με το παλιό μοντέλο, αυτό το Auris δείχνει και είναι πιο αεροδυναμικό και πολύ πιο επιθετικό σε σχεδιασμό.
Εκτός από τη διαφορά στις αναλογίες το μπροστινό μέρος έχει αποκτήσει προσωπικότητα, σε σχέση με το γενικόλογο σχήμα του προκατόχου, ενώ τις εντυπώσεις κλέβουν τα LED ημέρας. Το πίσω μέρος είναι ένας εντυπωσιακός αρχιτεκτονικός συνδυασμός με καμπύλες και ακμές, ενώ το στενό πίσω παρμπρίζ κλείνει δυναμικά το σύνολο. Από το πλάι, ένα έντονο νεύρο ενοποιεί οπτικά τα εμπρόσθια με τα πίσω φώτα, ολοκληρώνοντας τις εντυπώσεις.
Value for money: 6ετής εγγύηση με μηδενικά τέλη
Τα 19.350 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση Life Eco (με το Start&Stop) προσφέρουν πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας, ενώ οι μόνες ελλείψεις στον εξοπλισμό άνεσης είναι τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα και οι ζάντες αλουμινίου. Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι, το συνεργάσιμο Start&Stop χρεώνεται 400 ευρώ έξτρα στην έκδοση Eco, ενώ το Auris 1,4 D-4D μπορεί να αγοραστεί και χωρίς αυτό, αλλά τότε πληρώνει τέλη. Η τιμή αυτή είναι άκρως ανταγωνιστική με τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ το πακέτο επωφελείται της 6ετούς εγγύησης μηχανικών μερών της Toyota.
Πηγή : autotriti.gr
|