Επιχείρηση ανάταξης της εικόνας της, και μέσω αυτής και της εικόνας του Φρανσουά ΟΛάντ, στην Ελλάδα έχει θέσει σε εφαρμογή η εταιρεία Michelin, η οποία διαψεύδει, τώρα, με επίσημη ανακοίνωσή της τις φήμες σύμφωνα με τις οποίες η εταιρεία έχει την πρόθεση να κλείσει την ελληνική θυγατρική της. Όμως, είναι προφανές ότι πρόκειται για προσπάθεια “δημοσίων σχέσεων”, αφού επιβεβαιώνει ότι μεταφέρει την εμπορική της έδρα στο Βουκουρέστι, λέγοντας, ωστόσο, ότι αυτό γίνεται στο πλαίσιο της ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. ‘Οταν, όμως στην περιοχή αυτή, -όπως η ίδια ομολογεί- η Ελλάδα είναι η καλύτερη (για τις δραστηριότητές της) αγορά, το γεγονός ότι δεν επιλέγει ως εμπορική έδρα την Αθήνα αλλά τη Ρουμανία, σημαίνει πολλά.
Η αλήθεια είναι πως στη Γαλλική πρεσβεία στην Αθήνα ανησύχησαν την περασμένη εβδομάδα από δημοσιεύματα σχετικά με την απόφαση της γαλλικής εταιρείας. Κι αυτό διότι δημιουργήθηκε μια εντελώς διαφορετική εικόνα απ΄ αυτή που είχε καλλιεργήσει ένα μήνα πριν ο ίδιος ο Πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας κατά την επίσκεψή του στην ελληνική πρωτεύουσα.Τότε, ο ΦΡανσουά Ολάντ είχε υποσχεθεί ένταση επενδύσεων από γαλλικέ ςεταιρείες στην Ελλάδα και προτού αλέκτορα λαλήσαι τρις, η Lafarge (Τσιμέντα Χαλκίδος) αποχωρεί, η Michelin επιλέγει ως νέα εμπορική έδρα το Βουκουρέστι, ενώ έχουν προηγηθεί αποχωρήσεις και άλλων γαλλικών επιχειρήσεων. Βεβαίως, το ενδιαφέρον των Γάλλων για τις ΕΥΑΘ-ΕΥΔΑΠ και για το φυσικό αέριο παραμένει, όπως παραμένει εν ισχύ και η κατ’ αρχήν συμφωνία για ενοικίαση γαλλικών πολεμικών φρεγατών!
«Η Michelin δεν πρόκειται να κλείσει την θυγατρική της στην Ελλάδα. Αντιθέτως, η Michelin προτίθεται να ενισχύσει μακροχρόνια την παρουσία της στις αγορές που έχουν μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης και η Ελλάδα είναι μία από αυτές» επισημαίνει ο David Jean, Commercial Director της Michelin στην Ελλάδα. Η Michelin, σύμφωνα με τον κ. David Jean έχει σκοπό να δημιουργήσει μια νέα εμπορική ζώνη. Αυτή η νέα εμπορική ζώνη ονομάστηκε «Europe Centrale Sud» και περιλαμβάνει μαζί με την Ελλάδα, που θα έχει δεσπόζουσα θέση τις: Αλβανία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, FYROM, Κροατία, Κύπρο, Ουγγαρία, Μαυροβούνιο, Ρουμανία, Σερβία και Σλοβενία. Η κεντρική διοίκηση της εμπορικής ζώνης θα έχει έδρα το Βουκουρέστι.
«Αυτή η νέα οργάνωση δεν θα επηρεάσει τις καθημερινές εμπορικές δραστηριότητες στην Ελλάδα και δεν θα αλλάξει τίποτα για τους καταναλωτές και τους πελάτες της εταιρείας. Οι εμπορικές ομάδες της Michelin στην Ελλάδα θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους πελάτες με την ίδια ποιότητα υπηρεσιών και προϊόντων. Η Ελλάδα άλλωστε, θα είναι η σημαντικότερη αγορά για την Michelin στη νέα εμπορική ζώνη και το ελληνικό εμπορικό τμήμα θα δει την περιοχή ευθύνης του να εξαπλώνεται καθώς αναλαμβάνει και την περιοχή της Αλβανίας» αναφέρει ο κ. David Jean και συνεχίζει: «Ο στόχος της νέας οργάνωσης είναι η αποτελεσματικότερη διαχείριση των πωλήσεων μεριμνώντας πάντοτε για το όφελος στον τελικό καταναλωτή. Γι’ αυτό η εμπορική διαχείριση των πωλήσεων των κρατών αυτών (τιμολόγηση) θα πραγματοποιείται από το Βουκουρέστι».
Πηγή: www.opinion24.gr