Στο ρεπορτάζ συμπεριλαμβάνονται μαρτυρίες Ελλήνων που αναγκάστηκαν να αντικαταστήσουν τα πολυτελή τετράτροχά τους με μηχανάκια, λόγω οικονομικής στενότητας.
Επίσης, κάνει λόγο για το θέαμα των δρόμων της Αθήνας, όπου βλέπει κανείς πολυτελή αυτοκίνητα, που απευθύνονται σε υψηλού εισοδήματος αγοραστικό κοινό, όπως Mercedes, BMW και Porsche Cayenne, παρκαρισμένα σε δρόμους χωρίς πινακίδες, αφημένα στο έλεος της σκόνης και της σκουριάς.
Στη χώρα που κάποτε μετρούσε τα περισσότερα Cayenne, κατά κεφαλή στην Ευρώπη, τώρα δεν βλέπεις κανένα, αναφέρει το δημοσίευμα προσθέτοντας πως «Οι Έλληνες έχουν μία μακρόχρονη σχέση λατρείας με τα αυτοκίνητα, αγοράζοντας περισσότερα κατά κεφαλή από πολλούς ευρωπαίους γείτονές τους. Πλέον, όμως, η χώρα έχει μετατραπεί σε ένα τεράστιο νεκροταφείο εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων» αναφέρεται.
«Τις τελευταίες μέρες του 2013, πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έκαναν ουρές στις αρμόδιες υπηρεσίες για να καταθέσουν τις πινακίδες των οχημάτων τους, επιλέγοντας άλλα οικονομικότερα μέσα μετακίνησης».
Αυτή η εξέλιξη έχει ευνοήσει σε μεγάλο βαθμό τους εμπόρους μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που αντί να εισάγουν πολυτελή αυτοκίνητα από το εξωτερικό, πλέον, τα αγοράζουν σε εξευτελιστικές τιμές και τα εξάγουν σε χώρες όπως η Γερμανία και η Σαουδική Αραβία.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, περισσότερα από 280.000 αυτοκίνητα πωλούνταν κάθε χρόνο στην Ελλάδα, με τα ποσοστά να πέφτουν κατακόρυφα την τελευταία τριετία: μέσα στο 2013, πωλήθηκαν μόνο 59.000 και επρόκειτο κυρίως για φτηνά μοντέλα.
Το δημοσίευμα αναφέρεται και την σύλληψη του πρώην υπουργού κ. Μ. Λιάπη, ο οποίος οδηγούσε το ανασφάλιστο αυτοκίνητό του με πλαστές πινακίδες. «Πολλοί λένε ότι και μόνο από το γεγονός της σύλληψης του κ. Λιάπη προκύπτουν καλά νέα για τους Έλληνες. Είναι ένα σημάδι ότι τα πράγματα αλλάζουν». newsbomb.gr