Όταν μια νεαρή γυναίκα έγραψε τα παράπονά της προς το λογαριασμό της US Airways στο Twitter, η απάντηση που πήρε ήταν εξωφρενική!
Η εταιρεία απάντησε στέλνοντάς της μια φωτογραφία εντελώς ανάρμοστη!
Το συγκεκριμένο tweet, μάλιστα, έμεινε στον αέρα για 22 λεπτά, άρα υπήρχε άπλετος χρόνος για τους χρήστες να το αναπαράγουν!
Η US Airways αμέσως μετά με ένα tweet ζήτησε συγγνώμη: «Ζητούμε συγγνώμη για την ανάρμοστη φωτογραφία που πρόσφατα μοιράστηκε ως link σε μια απάντησή μας. Αφαιρέσαμε το σχετικό tweet και το περιστατικό ερευνάται», έγραψε. Σε ανακοίνωσή της, πάντως, αργότερα η US Airways, δήλωσε: «Ζητούμε συγγνώμη και για την ανάρμοστη φωτογραφία που πρόσφατα μοιράσαμε στο Twitter ως απάντησε σε κάποιο tweet. Από την έρευνα που έγινε διαπιστώθηκε ότι η εν λόγω εικόνα αρχικά δημοσιεύτηκε στον δικό μας λογαριασμό του Twitter από κάποιον άλλο χρήστη. Μάλιστα το είχαμε εντοπίσει και το είχαμε ξεχωρίσει, για να το χαρακτηρίσουμε ως ανάρμοστο. Δυστυχώς, η εν λόγω εικόνα συμπεριλήφθηκε εκ παραδρομής σε απάντησή μας σε κάποιον πελάτη μας μέσω Twitter. Αμέσως καταλάβαμε το λάθος μας, γι’ αυτό και σβήσαμε το σχετικό tweet. Λυπούμαστε βαθιά και κάνουμε κάθε τι δυνατό για να αποφύγουμε ανάλογα λάθη στο μέλλον». Πηγή: E-Radio.gr