Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΗ- ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ
Μία τετραπληγική γυναίκα έχασε σήμερα το μεσημέρι την ζωή της επειδή η ΔΕΗ της έκοψε το ρεύμα. Το τραγικό αυτό γεγονός εκτυλίχθηκε στα Χανιά και συγκεκριμένα στην περιοχή των Νέων Χανίων.
Η Ευτυχία Ποποδάκη εδώ και 15 χρόνια ήταν τετραπληγική και υποστηριζόταν μηχανικά. Όταν ο ΔΕΔΔΗΕ «έκοψε» το ρεύμα στο σπίτι της εξαιτίας χρεών της άτυχης γυναίκας, τα μηχανήματα που την στήριζαν στην ζωή σταμάτησαν να δουλεύουν με αποτέλεσμα η Ευτυχία Ποποδάκη να πεθάνει.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Χανιώτικα Νέα» οι συγγενείς της άτυχης γυναίκας φανερά οργισμένοι έσπευσαν στο αστυνομικό μέγαρο των Χανίων και υπέβαλαν μήνυση κατά παντός υπευθύνου.
«Η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος», τονίζει σε ανακοίνωσή της η Επιχείρηση, σημειώνοντας ότι η άτυχη γυναίκα δεν είχε δηλωθεί στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών
Σοκ έχει προκαλέσει η είδηση ότι μία 56χρονη γυναίκα στα Χανιά έχασε το μεσημέρι της Τετάρτης την ζωή της επειδή η ΔΕΗ της έκοψε το ρεύμα. Η άτυχη γυναίκα εδώ και 15 χρόνια ήταν τετραπληγική και υποστηριζόταν μηχανικά. Όταν της έκοψαν το ρεύμα στο σπίτι της εξαιτίας χρεών, τα μηχανήματα που την στήριζαν στην ζωή σταμάτησαν να δουλεύουν με αποτέλεσμα λίγο μετά να αφήσει την τελευταία της πνοή.
Με ανακοίνωσή της η ΔΕΗ, τονίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής «ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης» για τους οποίους όπως επισημαίνεται «η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας».
«Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα», σημειώνει ακόμα.
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της ΔΕΗ:
«Σχετικά με τις σημερινές αναφορές σε διαδικτυακές σελίδες για διακοπή ηλεκτροδότησης οικίας καταναλωτή στα Χανιά Κρήτης λόγω οφειλής, κατόπιν σχετικής εντολής της ΔΕΗ ΑΕ, οφείλουμε να ενημερώσουμε για τα κάτωθι:
Ύστερα από σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.
Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.
Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770».
Πηγή: protothema.gr