Σύντομα η καρδιά της Αθήνας, το Σύνταγμα, θα υποδεχθεί το νέο ‘flagship’ κατάστημα της αλυσίδας Goody’s BurgerHouse. Πρόκειται για ένα σύγχρονο κατάστημα υψηλής αισθητικής, με νέες προϊοντικές προτάσεις, καθώς και με πολλές καινοτομίες και σύγχρονες εφαρμογές τεχνολογίας, διατηρώντας τις διαχρονικές αξίες της μάρκας για την άριστη ποιότητα και την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών, το οποίο αναμένεται να γίνει το νέο “talkofthetown”.
Σε δηλώσεις του ο CEO του τομέα εστίασης της Vivartia, και από την προηγούμενη Δευτέρα CEO και της MIG, Θανάσης Παπανικολάου τόνισε πρόκειται για ένα εμβληματικό σημείο το οποίο δίνει την δυνατότητα στον καταναλωτή να γνωρίσει το νέο πρόσωπο της Goody’s μέσα από την νέα εικόνα όπως αυτή άρχισε να διαμορφώνεται από το 2014 όταν και ξεκίνησε το νέο concept των Goody’s Burger House.
Η εταιρεία, υλοποιώντας τη στρατηγική της και λαμβάνοντας υπόψη τις διεθνείς τάσεις της αγοράς, ξεκίνησε τη μετεξέλιξη των Goody’s στο νέο concept Goody’s Burger House στις αρχές του 2014.
Η αλυσίδα σήμερα αριθμεί 120 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, εκ των οποίων τα 80 έχουν μετεξελιχθεί σε Goody’s Burger House, με εξαιρετική ανταπόκριση από το καταναλωτικό κοινό.
Η επιτυχία αυτή έδωσε περαιτέρω ώθηση στη διεθνή ανάπτυξη του σήματος και σε χώρες του εξωτερικού (Σαουδική Αραβία, Κόσοβο, Αλβανία κ.ά.)., με πιο πρόσφατη την είσοδο στην αγορά της Αυστραλίας, μέσω ενός πενταετούς πλάνου ανάπτυξης που προβλέπει τη λειτουργία 10 καταστημάτων στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, ενώ το πρώτο κατάστημα ανοίγει στη Μελβούρνη.
Τα Goody’s, από το ξεκίνημα τους έως σήμερα, έχουν καταφέρει να κυριαρχήσουν στην αγορά της εστίασης και να υπερισχύσουν έναντι εθνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Οι σημαντικές αυτές επενδύσεις, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία και στο πλαίσιο του έντονα ανταγωνιστικού περιβάλλοντος για την εστίαση, αναδεικνύουν την επιχειρηματική και εμπορική δυναμική της Goody’s, ενισχύοντας σημαντικά την ηγετική παρουσία της στον κλάδο.