Ένα από τα ελάχιστα που διέρρευσαν από τη συνάντηση του υπουργού Επικρατείας Νίκου Παππά και του Γενικού Γραμματέα Επικοινωνίας Λευτέρη Κρέτσου με τον Γιάννη Αλαφούζου και την ομάδα δημοσιογραφικών και εμπορικών στελεχών του Σκάϊ ήταν ότι ο καναλάρχης και ο διευθύνων σύμβουλος Κώστας Κιμπουρόπουλος ζήτησαν να εφαρμοστεί η…νομιμότητα και να σταματήσουν να λειτουργούν το συντομότερο δυνατό όσα κανάλια δεν διαθέτουν, πλέον, νόμιμη άδεια.
Η κυβέρνηση κινείται ήδη προς αυτή την κατεύθυνση και σύντομα θα ανακηρύξει τους οριστικούς υπερθεματιστές- αδειούχους.
Γιατί, όμως, πιέζει ο Γιάννης Αλαφούζος που μέχρι πρότινος στήριζε με ρεπορτάζ και σχόλια στον Σκάϊ την άποψη ότι θα μείνουν άνεργοι 2.000 εργαζόμενοι από τα κανάλια που δεν πήραν άδεια;
Την απάντηση έχουν οι διαφημιστικές εταιρείες.
Όπως αποκαλύπτει το enimerosi24.gr, υπόγειος πόλεμος έχει ξεσπάσει εσχάτως στο χώρο της διαφήμισης και αιτία είναι τα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης του MEGA… που εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να αγνοήσουν οι διαφημιστές για όσο τουλάχιστον συνυπάρχουν ακόμη οι αδειοδοτηθέντες σταθμοί με αυτούς που αποκλείστηκαν.
Το αποτέλεσμα είναι η έντονη αντίδραση από την πλευρά ενός εκ των δυο παλιών καναλιών που εξασφάλισαν τηλεοπτική αδεια… Αφού παρόλο που έχει ξεκινήσει η νέα σεζόν και το MEGA παίζει επαναλήψεις, οι διαφημιστές δεν μπορούν να αγνοήσουν τα νούμερα τηλεθέασης, ειδικά στο κοινό 15-44… Χαρακτηριστικά ειναι τα χθεσινά ποσοστά στα εμπορικά κοινά (15-44), με το MEGA να έχει καταλάβει την πρώτη θέση με μέσο όρο 20,7%, δεύτερο τον ALPHA με ποσοστό 15,6%, τρίτο τον ANT1 με ποσοστό 13,7% και ακολουθούν στις τελευταίες θέσεις με μονοψήφια ποσοστά το STAR και ο ΣΚΑΙ.
Για την “πρωτιά” του Mega, βεβαίως, ικανοποιημένες είναι οι τράπεζες που με τα έσοδα αποπληρώνουν μέρος του δανεισμού του καναλιού, όμως τα ποσά είναι μεγάλα σε μια ρηχή διαφημιστική αγορά και οι απώλειες για τα δύο κανάλια Σκάϊ και Ant1, που έχουν λάβει άδεια και λειτουργούν, μεγάλες. Ειδικά ο Σκάϊ που παρά τις επενδύσεις που πραγματοποίησε σε ψυχαγωγικό πρόγραμμα βλέπει να κινείται σε χαμηλά ποσοστά. Το ίδιο και το Star.