Η Ν.Δ επέλεξε να μεταφέρει την αντιπαράθεσή της σχετικά με την απόφαση της κυβέρνησης να εξυγιάνει τον χρεοκοπημένο ΟΑΣΘ στο πεδίο ενός προσώπου. Του ιστορικού στελέχους της Αριστεράς Στέλιου Παππά που αναλαμβάνει τη διοίκηση με σκοπό και αποστολή να αποκαταστήσει τη λειτουργία του οργανισμού και να επαναφέρει τη νομιμότητα που καταργήθηκε τα προηγούμενα (πολλά) χρόνια μέσα από τη σπατάλη δημοσίου χρήματος (επιχορηγήσεις) και λεόντειες συμβάσεις υπέρ των ιδιωτών.
Ουδείς, βεβαίως, δικαιούται στο όνομα όσων συνέβησαν στον “αμαρτωλό” (κατ΄ ευφημισμόν) ΟΑΣΘ να αμφισβητεί την ανάγκη των αποκρατικοποιήσεων και ιδιωτικοποιήσεων. Άλλωστε η ίδια κυβέρνηση που θέτει τον ΟΑΣΘ (που όμως επιτελεί κοινωνικό έργο) υπό δημόσιο έλεγχο προχωρά και σε αποκρατικοποιήσεις.
Ο Στέλιος Παππάς δεν προήλθε από κάποιο κομματικό καταγώγιο. Προϋπήρχε και του…υιού του στην Αριστερά και ως οικονομολόγος και πρώην πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου είναι, αναμφίβολα, ένας “κατάλληλος” άνθρωπος στην κατάλληλη θέση. Την περίοδο 1989-1992, μάλιστα, είχε εκλεγεί πρόεδρος του Ο.Ε.Ε με τις ψήφους των εκπροσώπων και της Ν.Δ και του ΠΑΣΟΚ, καθώς ουδέποτε είχε αμφισβητηθεί η επιστημοσύνη του και η ουδετερότητά του ως προς την διεκδίκηση των αιτημάτων του κλάδου.
Παραβλέπεται, δε, το γεγονός ότι δεν πρόκειται να λαμβάνει μισθό, κάτι που δεν είθισται μεταξύ των εκατοντάδων κομματικών στελεχών που κατά καιρούς έχουν τοποθετηθεί σε παρόμοιες θέσεις.
Το μείζον, ωστόσο, δεν είναι το πρόσωπο αλλά η αποστολή του. Έπρεπε ο χρεοκοπημένος ΟΑΣΘ που στοίχισε δεκάδες εκατομμύρια στον Έλληνα φορολογούμενο να τεθεί υπό δημόσιο έλεγχο;
Την απάντηση τη δίνει το ίδιο το ΠΑΣΟΚ που σήμερα αντιδρά (;). Παραθέτω από περυσινή ανακοίνωση του αρμόδιου τομεάρχη Γιάννη Μανιάτη:
Επειδή ακριβώς αφορά στην καθημερινή μετακίνηση 1.500.000 ανθρώπων (όσον αφορά την Αθήνα), δεν μπορεί ένα προοδευτικό, μεταρρυθμιστικό κόμμα, όπως είναι η Δημοκρατική Συμπαράταξη, να μην δηλώσει την πολιτική βούληση να έχουμε σύγχρονες, αποτελεσματικές Αστικές Συγκοινωνίες δημόσιου χαρακτήρα, υψηλού επιπέδου παροχής υπηρεσιών.
Το Παρίσι, το Βερολίνο, η Φρανκφούρτη, λειτουργούν με δημοτικές ή δημόσιες συγκοινωνίες. Αν ιδιωτικοποιηθούν στην Ελλάδα, πώς θα εξυπηρετηθεί το Καματερό, η Δραπετσώνα, κ.ά.;
Η ΔΗΣΥ διαθέτει, ως εκ τούτου, δείγμα γραφής. Η Ν.Δ τι λέει επ’ αυτού; Δημόσιες ή ιδιωτικές αστικές συγκοινωνίες. Αυτό είναι το πρόταγμα που οφείλουν να δώσουν τα κόμματα της αντιπολίτευσης. Κι ας αφήσουν να κρίνουν τον Στέλιο Παππά όταν επιτύχει ή αποτύχει…
Anatropinews