«Οι προοπτικές είναι απολύτως ρόδινες. Η Ελλάδα είναι και πάλι “in” μετά από τα χρόνια της κρίσης. Καταλαμβάνει μια κορυφαία θέση στις κρατήσεις μας, είναι στο top 5. Πέρυσι είχαμε αύξηση κρατήσεων 60%, ενώ το 2018 καταγράφουμε ήδη 70% και πλέον. Τώρα, που η κατάσταση είναι καλύτερη, οι επισκέπτες επιστρέφουν. «Ηταν σαν ένα μεγάλο κύμα το οποίο συσσωρεύτηκε και τώρα απελευθερώθηκε. O σημαντικότερoς λόγος είναι ότι τα αρνητικά σχόλια στον γερμανικό τύπο εξαφανίστηκαν και πολλαπλασιάζονται συνεχώς τα θετικά μηνύματα», λέει ο Τόμας Γκράουνε, αρμόδιος για την Ελλάδα του μεγαλύτερου πολιτιστικού τουριστικού οργανισμού της Ευρώπης Studiosus, σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Τονίζει, δε, πως «αν και δεν μοιάζει φυσικό, έγιναν πολύ σημαντικά βήματα στον τομέα της ποιότητας του ελληνικού τουρισμού εν μέσω κρίσης. Τώρα που υπάρχει βελτίωση θα πρέπει να μην την ακυρώσουμε με υπερβολές. Υπάρχουν προορισμοί, οι οποίοι δεν έχουν ανακαλυφθεί από τον μαζικό τουρισμό και έχουν σωθεί. Από την προσεκτική τους ανάπτυξη θα επωφεληθούν όλοι».
Ο κ. Γκράουνε επισημαίνει, επίσης, ότι «το δυναμικό για πολιτιστικό τουρισμό είναι τεράστιο. Φέτος διευρύναμε πάρα πολύ τα προγράμματά μας, έχουμε 30 διαφορετικές προτάσεις, μεταξύ των οποίων, τη νέα όπερα της Αθήνας. Οργανώνουμε επίσης επισκέψεις σε κτήματα με βιολογικά προϊόντα, συζητήσεις με τους παραγωγούς». Στη συζήτηση μάλιστα που οργανώθηκε από τον Studiosus για την Ελλάδα στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού (ΙΤΒ) του Βερολίνου τονίστηκε «ότι η οικολογία είναι η τάση του μέλλοντος» και όπως προσθέτει ο ίδιος «τα οικολογικά πλεονεκτήματα στον τουρισμό έχουν και οικονομικά πλεονεκτήματα».
Aναφερόμενος στη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου λέει πως για τον Studiosus «περίοδος αιχμής είναι ο Απρίλιος-Μάιος και από τα τέλη Σεπτεμβρίου έως τα τέλη Οκτωβρίου» και υπογραμμίζει ότι «χρειάζεται μεγαλύτερη προβολή της ποικιλίας του τουριστικού προϊόντος. Οι επισκέπτες πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχει και μια εξίσου ελκυστική σύγχρονη Ελλάδα, την οποία δεν γνωρίζει κανείς».