Στα χέρια πάμπλουτου επιχειρηματία πέρασε το βράδυ της Κυριακής το ιστορικό αμερικανικό περιοδικό “Τime”.
Οπως ενημέρωσε πρώτη η Wall Street Journal, ο ιστορικός τίτλος αγοράστηκε από τον Μαρκ Μπένιοφ, επικεφαλής της “Salesforce”, και τη σύζυγό του αντί 190 εκατομμυρίων δολαρίων!
Ο επικεφαλής του Time ενημέρωσε με τη σειρά του το προσωπικό του περιοδικού επίσης το βράδυ της Κυριακής και τόνισε ότι “η συγκεκριμένη επένδυση είναι “οικογενειακή” από τα προσωπικά χρήματα του Μπένιοφ και δεν έχει σχέση με την Salesforce”.
H συμφωνία γι’ αυτήν την εξαιρετικά σημαντική αγοραπωλησία αναμένεται να κλείσει τις επόμενες 30 ημέρες όταν θα ολοκληρωθούν οι τυπικές διαδικασίες.
Ο νέος ιδιοκτήτης του Time ήταν κάτι παραπάνω από ενθουσιασμένος για την επένδυσή του: “Ολοι ξέρουν ότι το Time είναι ένας θησαυρός της ιστορίας και του πολιτισμού μας. Εχουμε βαθύ σεβασμό για τον οργανισμό αυτό και είναι τιμή μας που τον έχουμε πλέον στο επενδυτικό μας χαρτοφυλάκιο” τόνισε ο Μπίνιοφ.
Δυο λόγια για τον Μπένιοφ
Ο Διευθύνων σύμβουλος της Salesforce.com, φιγουράρει στη λίστα με τους πιο ακριβοπληρωμένους μάνατζερ….
Η λίστα με τους 10 μάνατζερ των ΗΠΑ βγάζουν πάνω από 100 εκ. δολάρια
- Μάρκ Ζάκεμπεργκ του Facebook με 2,27 δισ. δολάρια
- Ρίτσαρντ Κίντερ της Kinder Morgan με 1,16 δισ. δολάρια
- Μελ Κάρμαζιν του Sirius XM Radio με 255,3 εκ. δολάρια
- Γκρέγκορι Μαφέι της Liberth Media με 254,8 εκ. δολάρια*
- Τιμ Κουκ της Apple με 143,8 εκ. δολάρια
- Εντουαρντ Στακ της Dick’s Sporting Goods με 142 εκ. δολάρια
- Γκρέγκορι Μαφέι της Liberty Interactive με 136,4 εκ. δολάρια*
- Χάουαρντ Σουλτς της Starbucks με 117,5 εκ. δολάρια
- Μαρκ Μπένιοφ της Salesforce.com με 109,5 εκ. δολάρια
- Φρανκ Κόιν της Verisk Analytics με 100,4 εκ. δολάρια
Μάλιστα έχει δηλώσει ότι «Η Τέχνη του Πολέμου» του Σουν Τσου, είναι ένα βιβλίο που έχει συμβάλει περισσότερο στην καριέρα του.
Ο Μπενιόφ έγραψε, ακόμη και τον πρόλογο στην έκδοση του 2008:
«Από τότε που διάβασα για πρώτη φορά την «Τέχνη του πολέμου» πριν από δώδεκα χρόνια, έχω εφαρμόσει τις έννοιές της σε πολλές στιγμές της ζωής μου», ενώ συμπληρώνει: «Τα “μηνύματα” του βιβλίου μου έδωσαν την ιδέα να μπω σε μια βιομηχανία που κυριαρχείται από πολύ μεγαλύτερους παίκτες – και μας έδωσε τις στρατηγικές για να τους καταστήσουμε αδύναμους. Τελικά, μ’ αυτόν τον τρόπο το salesforce.com ανέλαβε ολόκληρη τη βιομηχανία λογισμικού».