Στη σημασία της συνεργασίας και των εποικοδομητικών συμβιβασμών στο ελληνικό επιχειρηματικό σκηνικό, αναφέρθηκε ο πρόεδρος της «24 Media», Δημήτρης Μάρης, μιλώντας στο 3ο Thessaloniki Summit 2018. Σε ερώτηση για την πρόσφατη σύμπραξη της Stoiximan με τον OΠΑΠ ο κ. Μάρης επισήμανε ότι «βασίστηκε στην πεποίθησή μας και στην στρατηγική μας να επενδύσουμε στην ελληνικότητα της εταιρείας (…) Δύο ανταγωνίστριες εταιρείες οι οποίες επί μακρόν είχαν αντιπαλότητα και ανταγωνισμούς, κάθισαν σε ένα τραπέζι και μέσω ενός συμβιβασμού αποφασίσαμε ότι μπορούμε να συνεργαστούμε».
Ο πρόεδρος της «24 Media» σημείωσε πως το μοντέλο αυτού του συμβιβασμού και της συνεργασίας επιβάλλεται να βρει εφαρμογή και σε άλλους επιχειρηματικούς τομείς της χώρας καθώς ακόμη και οι μεγαλύτεροι ελληνικοί όμιλοι είναι μικρομεσαίοι για τα διεθνή δεδομένα.
Τονίζοντας τη σημασίας της εκπαίδευσης και της επιμόρφωσης, ο κ. Μάρης τόνισε ότι «Επιβάλλεται να επενδύσουμε στην εκπαίδευση τόσο των νέων όσο και στην επιμόρφωση του υπάρχοντος δυναμικού με ένταξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων επαγγελματικού προσανατολισμού», αποκαλώντας «δημιουργική ρήξη και ανατροπή» αυτό που χρειάζεται το εκπαιδευτικό μας σύστημα.
«Δεν μπορούμε πλέον να κρυβόμαστε πίσω από ιδεοληψίες και φοβικές συμπεριφορές, χρειάζεται τολμηρή κίνηση προς τα εμπρός. Η αγορά εργασίας είναι απολύτως ανταγωνιστική το ίδιο πρέπει να είναι και η εκπαίδευση. Ειδάλλως θα παράγουμε διαρκώς μη ανταγωνιστικούς αποφοίτους που θα υστερούν σε σχέση με αυτούς που παράγουν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα του εξωτερικού» συμπλήρωσε.