Οικογένεια Βαρδινογιάννη και Δημήτρης Κοντομηνάς δημιουργούν ένα νέο υπερ-κανάλι μέσω της συνεργασίας του Alpha και του Star. Η έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της απόκτησης κοινού ελέγχου επί των δύο εταιρειών από την Motor Oil του Ομίλου Βαρδινογιάννη αποτελεί μία εντυπωσιακή κίνηση στην τηλεοπτική αγορά.
Εγκρίθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η απόκτηση κοινού ελέγχου επί των εταιριών Alpha Δορυφορική Τηλεόραση ΑΕ, Alpha Ραδιοφωνική ΑΕ και Alpha Ραδιοφωνική Κρόνος ΑΕ, μέσω της εταιρίας συμμετοχών Nevine Holdings Limited, από τις εταιρίες Μotor Oil (Ελλάς) Διυλιστήρια Κορίνθου αε, Alpha Media Group Limited και τον Δημήτρη Κοντομηνά.
Αυτό αναφέρει σχετική απόφαση της επιτροπής και συγκεκριμένα:
Σε συνεδρίαση της ολομέλειας της Επιτροπής Ανταγωνισμού στις, 20 Φεβρουαρίου 2019, αποφασίστηκε ομόφωνα η έγκριση της γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης που αφορά στην απόκτηση κοινού ελέγχου επί των εταιριών Alpha Δορυφορική Τηλεόραση ΑΕ, Alpha Ραδιοφωνική ΑΕ και Alpha Ραδιοφωνική Κρόνος ΑΕ, μέσω της εταιρίας συμμετοχών Nevine Holdings Limited, από τις εταιρίες Μotor Oil (Ελλάς) Διυλιστήρια Κορίνθου αε, Alpha Media Group Limited και τον Δημήτρη Κοντομηνά, σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 6 του Ν.3959/11, όπως ισχύει.
Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, κατ’ άρθρο 8 παρ. 6 του ν. 3959/2011, της από 9.11.2018 ως άνω γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης, δεδομένου ότι η εν λόγω συγκέντρωση, παρ’ ότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 6 ν. 3959/2011 και του άρθρου 3 του ν. 3592/2007, αφενός μεν υπολείπεται των κατωφλίων του άρθρου 3 παρ. 3 του ν. 3592/2007, ήτοι του 35% σε κάθε μία από τις επιμέρους αγορές της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου οπότε τα γνωστοποιούντα μέρη δεν θα αποκτήσουν δεσπόζουσα θέση στις επιμέρους αγορές των ΜΜΕ, που θα ελέγχουν από κοινού εκ της προκείμενης συναλλαγής και άρα δεν αναμένεται να προκληθεί συγκέντρωση ελέγχου σ’ αυτές και αφετέρου δεν περιορίζει σημαντικά, κατ’ άρθρο 7 παρ. 1 του Ν. 3959/2011, τον ανταγωνισμό στην εθνική αγορά ή σε ένα σημαντικό, σε συνάρτηση με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων ή των υπηρεσιών τμήμα της, ιδίως με τη δημιουργία ή ενίσχυση της δεσπόζουσας θέσης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ