«Πρόκειται για μία γελοιότητα που προκύπτει από την αμηχανία στην οποία έχει περιέλθει το συγκρότημα Μαρινάκη και ο πολιτικός του βραχίονας, η ΝΔ, γιατί βλέπουν ότι τα νούμερα δεν τους βγαίνουν» δήλωσε ο υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Λευτέρης Κρέτσος, με αφορμή το χθεσινό πρωτοσέλιδο θέμα της εφημερίδα «Τα Νέα». Όπως είπε μιλώντας στην τηλεόραση του Κόντρα, δεν πρόκειται για επίθεση ενάντια στον ίδιο και στην κυβέρνηση της Αριστεράς, αλλά επίθεση ενάντια στη χώρα. «Δεν θέλουν η χώρα να περάσει στην κανονικότητα και στην ανάπτυξη. Θέλουν η χώρα να μείνει πίσω και προσπαθούν να κάνουν τα πάντα για να επαναφέρουν τη ΝΔ στην εξουσία» τόνισε ο Λ. Κρέτσος.
Αναφερόμενος στο σχόλιο του Α. Γεωργιάδη, ο οποίος έκανε λόγο για ακρίδες που έχουν πέσει στο δημόσιο χρήμα, τον κάλεσε να είναι πάρα πολύ προσεκτικός και να ανακαλέσει αλλιώς θα ακολουθήσει τη νόμιμη οδό. «Οι φορολογούμενοι δεν πλήρωσαν για το υποτιθέμενο ταξίδι στην Ύδρα και τις Σπέτσες. Ήταν ταξίδι επένδυσης» υπογράμμισε.
«Ήρθαν 30 στελέχη από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου»
Ο υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής σημείωσε ότι η κυβέρνηση εδώ και ένα χρόνο δουλεύει εντατικά με στόχο να φέρει στην Ελλάδα πολύ σημαντικά στελέχη από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο χώρο της ψυχαγωγίας παγκοσμίως. «Το καταφέραμε και νιώθω πάρα πολύ υπερήφανος για αυτό. Ήρθαν 30 στελέχη από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου, από Netflix, Disney, Warner Bros, Paramount, Amazon» σημείωσε και συμπλήρωσε:
«Μόνο η Netflix επενδύει κάθε χρόνο 8-10 δισ. δολάρια στην παραγωγή πρωτογενούς οπτικοακουστικού περιεχομένου. Εδώ και 1,5 χρόνο ασκούμε μία πολιτική που θα μας οδηγήσει σε μία πολύ συγκεκριμένη κατάσταση. Στόχος να μη γίνει το Mama 3, εφόσον γυριστεί, εκτός Ελλάδας. Να μπορέσει η χώρα να γίνει ένας ισχυρός περιφερειακός παίκτης στην οπτικοακουστική παραγωγή γιατί έχει πολύ συγκεκριμένα πλεονεκτήματα».
Ο Λευτέρης Κρέτσος έκανε λόγο για ταξίδι εξοικείωσης, που όπως είπε είναι μία διεθνής πρακτική. «Ήρθαν για πρώτη φορά οργανωμένα στην Ελλάδα, συναντήθηκαν με εκπροσώπους της εγχώριας οπτικοακουστικής βιομηχανίας, κάναμε ένα ειδικό workshop με φοροτεχνικούς, λογιστές, δικηγόρους, με παραγωγούς και στη συνέχεια επισκέφτηκαν κάποιες τοποθεσίες. Μερικές από αυτές ήταν η Ύδρα, οι Σπέτσες και το Ναύπλιο. Δεν είχε νόημα να τους βάλουμε σε καμιά βάρκα, ή ψαρότρακα. Τους πήγαμε με ένα σκάφος. Για λόγους αστικής ευγένειας έπρεπε να είμαι μαζί τους».
«Έχουμε αρχίσει και πείθουμε τα μεγαλύτερα στούντιο του κόσμου».
Ο Λευτέρος Κρέτσος δήλωσε ότι έφυγαν χαρούμενοι και εντυπωσιασμένοι. «Αυτού του είδους οι εταιρείες δίνουν πάρα πολύ μεγάλη σημασία στο πόσο αφοσιωμένη είναι η πολιτεία για να μπορέσει να στηρίξει τις επενδύσεις τους. Δυστυχώς η Ελλάδα δεν ήταν ποτέ στα σχέδιά τους γιατί υπήρχε αδιαφορία προς την κινηματογραφική κοινότητα με αποτέλεσμα να χάνουμε συνεχώς παραγωγές από χώρες όπως Μάλτα, Ουγγαρία και Κροατία».
Όπως είπε, δεν ήταν εύκολο να έρθουν τα συγκεκριμένα πρόσωπα στην Ελλάδα. «Μας πήρε μήνες. Στόχος ήταν να δουν ότι η Ελλάδα έχει τις δυνατότητες να γίνει ένα hub ως προς τις επενδύσεις που κάνουν στην Ευρώπη. Ένα επεισόδιο του Game of Thrones είναι κοντά στα 15 εκατ. δολάρια. Η Amaazon θα επενδύσει 1 δισ. για τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Η Ελλάδα διεκδικεί δυναμικά ένα μέρος από αυτή την παγκόσμια αγορά. Για αυτό έχουμε τα κίνητρα επιδότησης αλλά και φορολογικά. Έχουμε αρχίσει και πείθουμε τα μεγαλύτερα στούντιο του κόσμου».