Σε εξέλιξη βρίσκεται στο υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης η σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη με θέμα την πορεία των έργων στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα, με βάση τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού στα εγκαίνια της 84ης ΔΕΘ, στις 7 Σεπτεμβρίου.
Στη σύσκεψη συμμετέχουν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ Άκης Σκέρτσος, ο υφυπουργός Μακεδονίας-Θράκης Θεόδωρος Καράογλου, η επικεφαλής του Γραφείου Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Μαρία Αντωνίου, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Αποστολος Τζιτζικώστας, οι δήμαρχοι Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, Αμπελοκήπων-Μενεμένης Λάζαρος Κυρίζογλου, οι βουλευτές της Ν.Δ. (Γκιουλέκας, Ράπτη, Σιμόπουλος, Κούβελας, Βαρτζόπουλος).
Στη σύσκεψη θα γίνει ειδική αναφορά στον ΟΑΣΘ. Όπως εξάλλου είχε σημειώσει νωρίτερα κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, «παραλάβαμε 215 λεωφορεία να λειτουργούν, σε μια πόλη που χρειάζεται 500. Το σύστημα συντήρησης σε κατάρρευση, τα έσοδα από τους χρήστες στο 50%, από αυτά που αφήσαμε το 2014, και μια κρατικοποίηση που άφησε τη Θεσσαλονίκη με συγκοινωνία τριτοκοσμικού χαρακτήρα».
.@SteliosPetsas: Σε σχέση με τον ΟΑΣΘ, βελτιώνουμε την εξυπηρέτηση των πολιτών και μειώνουμε το κόστος της συγκοινωνίας. Μέσα σε λιγότερο από 6 μήνες, τα λεωφορεία που εξυπηρετούν τους πολίτες στη Θεσσαλονίκη, από 215 αυξάνονται σε 440. pic.twitter.com/5ZJONJYe2K
— Ελληνική Κυβέρνηση (@govgr) October 22, 2019
Και πρόσθεσε, «σε δύο μήνες ανατάξαμε πάνω από 100 οχήματα και η εξυπηρέτηση βελτιώθηκε σημαντικά. Επιπλέον, οργανώσαμε μια βαθιά θεσμική και επιχειρησιακή αλλαγή, υπογράφοντας με τα ΚΤΕΛ μια συμφωνία, που από Ιανουάριο του 2020 θα προσθέσει ακόμα 120 λεωφορεία στην πόλη και το νομό. Συνολικά, από 215 τον Αύγουστο, αυξάνονται, περίπου, σε 440 σε λιγότερο από έξι μήνες. Ο ΟΑΣΘ, θα συγκεντρωθεί στην μητροπολιτική ζώνη αυξάνοντας, ακόμα περισσότερο, τις συχνότητες και την εξυπηρέτηση», σύμφωνα με τη δήλωση του κυβερνητικού εκπροσώπου.
«Στη πράξη αποδείξαμε -κατέληξε- ότι η συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα στις συγκοινωνίες, μπορεί να λύσει γρήγορα προβλήματα που φαίνονται αξεπέραστα. Αυτό που έγινε στη Θεσσαλονίκη -περίπου το 1/3 του περιφερειακού έργου στα ΚΤΕΛ- θα εκτελεστεί με ένα κόστος 1,46 ευρώ το χιλιόμετρο, αντί για περίπου 4 ευρώ το χιλιόμετρο, από τον ΟΑΣΘ. Βελτιώνουμε, λοιπόν, και την εξυπηρέτηση των πολιτών και μειώνουμε το κόστος της συγκοινωνίας».