Η Κομισιόν απευθύνει έκκληση προς τους παρόχους υπηρεσιών ψυχαγωγίας να χαμηλώσουν την ανάλυσή τους καθώς όσο αυξάνεται ο αριθμός των ανθρώπων που λόγω κοροναϊού μένουν στο σπίτι τους, τόσο αρχίζουν να «ζορίζονται» τα δίκτυα σταθερών και κινητών επικοινωνιών.
Η βρετανική Vodafone, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στον κόσμο, ανακοίνωσε ότι η κρίση του κορονοϊού και η αλλαγή που έφερε στις συνήθειες των ανθρώπων έχει προκαλέσει μεγάλη αύξηση στην κίνηση δεδομένων στα διεθνή δίκτυά της, με την άνοδο να φθάνει ήδη το 50% σε μερικές χώρες, ενώ εκτιμά ότι η ζήτηση θα συνεχίσει να αυξάνεται, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς και το BBC.
Μερικοί πάροχοι λοιπόν στην Ευρώπη -η οποία δοκιμάζεται ιδιαίτερα από τη νόσο Covid-19- ανέφεραν τα πρώτα προβλήματα στις συνδέσεις των χρηστών, αν και διαβεβαίωσαν πως μέχρι στιγμής τα δίκτυα δουλεύουν καλά και ανταποκρίνονται στις αυξημένες απαιτήσεις των χρηστών, οι οποίοι έχουν μεταφέρει τα σπίτια τους σε γραφεία ή κέντρα ηλεκτρονικής ψυχαγωγίας.
Ενώ προ κορονοϊού η μεγαλύτερη κίνηση στα δίκτυα ήταν τα απογεύματα και νωρίς το βράδυ, τώρα έχει επεκταθεί και το πρωί.
Ο επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Τιερί Μπρετόν κάλεσε τους παρόχους της Ευρώπης να εξετάσουν την πιθανότητα να κατεβάσουν την ανάλυση (σε standard από high-definition) των τηλεοπτικών και άλλων υπηρεσιών streaming, προκειμένου να βοηθήσουν τα ευρυζωνικά δίκτυα και να αποφορτίσουν την πίεση από τον τεράστιο όγκο δεδομένων.