Αλματώδης καταγράφεται η αύξηση τηλεθέασης στην τηλεόραση τις δύο αυτές εβδομάδες της απαγόρευσης κυκλοφορίας.
Η τηλεόραση, όπως γράφουν οι typologies.gr, είναι το μοναδικό Μέσο στη χώρα μας που γνωρίζει πρωτόγνωρη συγκέντρωση του κοινού και μάλιστα απ’ όλες πλέον τις ηλικίες. Σχεδόν το 80% του πληθυσμού, σύμφωνα με τη Nielsen, παρακολουθεί τηλεόραση και τα νούμερα που καταγράφει η μέτρηση καταδεικνύουν πως η αύξηση θέασης αρχίζει μετά το μεσημέρι, ενώ κορυφώνεται από τις 6 το απόγευμα, με τις καθημερινές εκπομπές ενημέρωσης για τον Covid-19, ως και τις 11.00 το βράδυ.
Η αύξηση ημερήσιας τηλεθέασης έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν ανακατατάξεις στα ποσοστά θεαματικότητας ανάμεσα στους σταθμούς αλλά και ανάμεσα στα είδη προγράμματος. Έτσι παρατηρούμε πως το «Master Chef» παρακολουθούν περίπου 2.000.000 θεατές, ενώ τις «8 Λέξεις» παρακολουθούν 1.000.000 τηλεθεατές.
Ακόμη και οι ελληνικές ταινίες, οι οποίες μέχρι πρόσφατα δεν… συγκινούσαν ιδιαίτερα το κοινό, συγκεντρώνουν περίπου 1.000.000 τηλεθεατές! Αντιθέτως, στις πολύ πρωινές εκπομπές η αύξηση τηλεθέασης είναι μηδαμινή. Κατά σχεδόν 50% έχει αυξηθεί και η τηλεθέαση των δελτίων ειδήσεων στα επτά κανάλια, από τα 3.000.000 τηλεθεατές προ κορονοϊού στα 4.500.000 τις δύο τελευταίες εβδομάδες.
Πηγή: typologies.gr