Με την πλειοψηφία των μαθητών και των εκπαιδευτικών να έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, τις 32.585 ψηφιακές τάξεις ανά ημέρα και μέση τηλεθέαση άνω του 35% για την εκπαιδευτική τηλεόραση, έκλεισε ο πρώτος μήνας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας.
Αναλυτικά η συμμετοχή στην εξ αποστάσεως διδασκαλία μέχρι τις 9 Απριλίου σε σχολεία, ΑΕΙ και ΙΕΚ είναι η εξής:
Α. Σχολεία
Στη σύγχρονη εκπαίδευση:
– 4.818.079 συμμετοχές μαθητών αθροιστικά σε ψηφιακές τάξεις
– 643.871 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις καθημερινά
– 54% αύξηση συμμετοχών μαθητών κάθε μέρα
– 95.692 εκπαιδευτικοί έχουν δημιουργήσει την προσωπική ψηφιακή τους τάξη
– 262.704 ψηφιακές τάξεις έχουν δημιουργηθεί αθροιστικά (έως και 32.585 ψηφιακές τάξεις την ημέρα)
– 17.428.668 λεπτά μαθημάτων σύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης
Στην ασύγχρονη εκπαίδευση:
– Συμμετοχή μαθητών στις πλατφόρμες e-class: 668.420 / e-me: 357.913
– Συμμετοχή εκπαιδευτικών στις πλατφόρμες e-class: 108.510 / e-me: 73.889
– Συνολικά, περισσότεροι από 1.090.011 μαθητές και 166.949 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Εκπαιδευτική τηλεόραση:
– Σταθερά υψηλή η τηλεθέαση της εκπαιδευτικής τηλεόρασης, που καθιέρωσε και υλοποίησε το υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την ΕΡΤ. Ενδεικτικά, το μεσοσταθμικό ποσοστό τηλεθέασης των προγραμμάτων της εκπαιδευτικής τηλεόρασης της ΕΡΤ2, ήταν πάνω από 35%, με περισσότερους από 85.000 τηλεθεατές.
Δημόσια ΙΕΚ (με στοιχεία των 101 από τα 126 ΔΙΕΚ της χώρας)
Το 95% των μαθημάτων που διενεργούνταν διά ζώσης είναι ήδη ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλε-εκπαίδευση
ΑΕΙ
Το 96,35% των προπτυχιακών μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που σε ορισμένα ΑΕΙ αγγίζει το 99,7%. Το υπόλοιπο 3,65% αφορά σε μαθήματα αμιγώς εργαστηριακού ή κλινικού χαρακτήρα.
https://drive.google.com/file/d/1kyFhCabdYMiKy8AdNqY-PTJ1mKkofICk/view
Πηγή: ΑΠΕ