Τα μέτρα για τον περιορισμό της διάδοσης του κοροναϊού έκλεισαν στα σπίτια τους για εβδομάδες τους Έλληνες και τους ανάγκασαν να στραφούν ως ένα βαθμό στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να αποκτήσουν προϊόντα που ήθελαν. Το αποτέλεσμα είναι στα eshop να σημειωθεί αύξηση 134% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων που γίνεται σε ηλεκτρονικά καταστήματα.
Οι 10 κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις:
Όργανα γυμναστικής +625,6%
Μάσκες εργασίας + 327,3%
Ιατρικά αναλώσιμα +304,7%
Παιδικά παιχνίδια +242,1%
Ρούχα εργασίας +231,5%
Παιδικά και βρεφικά παιχνίδια +224,0%
Περιφερειακά +175,8%
Αναλώσιμα εκτυπωτών +143,3%
Εργαλεία +120,5%
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές +90,78%
Οι πέντε κατηγορίες προϊόντων με τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων
Παζλ +2.675,5%
Πασχαλινά είδη +2.329,2%
WEB cameras +1.859,4%
Όργανα γυμναστικής +625,6%
Πολυμέσα+563,0%
Κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση:
Hobby – Αθλητισμός: +70,4%
Υγεία – Ομορφιά: +54,3%
Τεχνολογία: +43,7%
Σπίτι – Κήπος: +35,6%