Φτωχότερος κατά 7,2 δισ. δολάρια έχασε σε μια ημέρα ο ιδρυτής της Facebook, Μαρκ Ζάκεμπεργκ, καθώς μια σειρά εταιρειών – κολοσσών ανακοίνωσαν την απόσυρση των διαφημίσεων τους από τις πλατφόρμες του Facebook λόγω της ρητορικής μίσους.
Η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε κατά 8,3 ποσοστιαίες μονάδες την Παρασκευή 26 Ιουνίου, που αποτελεί τη μεγαλύτερη πτώση μέσα σε τρεις μήνες, μετά την απόφαση της Unilever να ακολουθήσει το παράδειγμα άλλων εταιρειών και να μποϊκοτάρει τις διαφημίσεις στο Facebook.
Όπως ανακοίνωσε θα σταματήσει να ξοδεύει χρήματα φέτος για διαφημιστικούς σκοπούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Twitter και Instagram στις ΗΠΑ.
Η πτώση της τιμής της μετοχής εξάλειψε 56 δισεκατομμύρια δολάρια από τη χρηματιστηριακή αξία του Facebook και μείωσε τον καθαρό πλούτο του Ζάκερμπεργκ σε $82,3 δισεκατομμύρια, ενώ υποχώρησε και στη λίστα με τους δισεκατομμυριούχους καθώς είναι πλέον 4ος μετά τον Μπερνάρ Αρνό της Louis Vuitton, τον Τζεφ Μπέζος και τον Μπιλ Γκέιτς.