Την απόφαση να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από το facebook, διαμαρτυρόμενες για την αποτυχία του μέσου κοινωνικής δικτύωσης να περιορίσει τον λόγο μίσους που εμφανίζεται στην πλατφόρμα, ανακοίνωσαν περισσότερες από 400 εταιρείες όπως η Coca-Cola και η Starbucks.
Αμερικανικές οργανώσεις προάσπισης των πολιτικών δικαιωμάτων ζήτησαν τη βοήθεια πολυεθνικών εταιρειών προκειμένου να ασκήσουν πιέσεις στο Facebook για να λάβει συγκεκριμένα μέτρα περιορισμού του ρατσιστικού λόγου και του λόγου μίσους μετά τον θάνατο από ασφυξία του Αφροαμερικανού Τζορτζ Φλόιντ κατά τη βίαιη προσαγωγή του από λευκούς αστυνομικούς.
Αμερικανικές οργανώσεις, όπως η Anti-Defamation League, NAACP και η Color of Change ξεκίνησαν την εκστρατεία «Stop Hate for Profit» μετά τον τη δολοφονία του Τζ.Φλόιντ.
Οι οργανώσεις υπέβαλαν 10 αιτήματα προς το Facebook, ανάμεσα στα οποία να μπορεί να μιλά με κάποιον εργαζόμενο όποιος χρήστης γίνεται στόχος σοβαρής παρενόχλησης και να δίνεται αποζημίωση στις εταιρείες οι διαφημίσεις των οποίων εμφανίζονται δίπλα σε προσβλητικό περιεχόμενο το οποίο αργότερα αποσύρεται.
Υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας συναντήθηκαν χθες με διαφημιστές λίγες ώρες πριν την έναρξη του μποϊκοτάζ που αναμένεται να διαρκέσει ένα μήνα, σύμφωνα με πηγές.
Πηγή: ΑΜΠΕ