21 Ιούν 2026

Υπ. Παιδείας: Τι θα ισχύσει με τις απουσίες και τη βαθμολογία των μαθητών

Image

NewsEdit
Συντακτική Ομάδα
AnatropiNews

Διευκρινίσεις σχετικά με το τι ισχύει για τη βαθμολόγηση μαθητών και μαθητριών Γυμνασίου και Λυκείου στο Α τετράμηνο, καθώς επίσης και για την προσμέτρηση απουσιών, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.

Αναλυτικότερα, αναφέρεται ότι για όποιο μάθημα ή κλάδο μαθήματος που για οποιονδήποτε λόγο ενδεχομένως διδάχθηκε λιγότερο από δέκα (10) ώρες στο Α’ τετράμηνο, υπάρχει η δυνατότητα να μην κατατεθεί βαθμολογία εάν αποδεδειγμένα και δικαιολογημένα οι διδάσκοντες δεν διαθέτουν επαρκή στοιχεία για την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών/τριών.

Όσο για την καταχώρηση των απουσιών, το υπουργείο διευκρίνισε ότι αυτή γίνεται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις (δεν προσμετρώνται οι απουσίες λόγω τεχνικών ζητημάτων και ασθενείας). Επιπλέον, ο χαρακτηρισμός της φοίτησης των μαθητών/τριών θα εξεταστεί στο τέλος του Β ́ τετραμήνου.

An_ARTICLE_END_1

An_ARTICLE_END_2

Δείτε επίσης