Ένα ΡΑΠισμα καταγγελτικό που κεντρίζει το ενδιαφέρον του συνόλου των ηλικιακών ομάδων και δεν πρόκειται απλώς για μια ερμηνευτική επισκόπηση των προβλημάτων, από έναν τραγουδοποιό.
Με το project «Για να μη στα χρωστάω» [A ShortMusicFilm] που χωρίζεται σε επτά (7) πράξεις συνολικής διάρκειας 13΄, περίπου, το οποίο έκανε πρεμιέρα, στις 25 Μαΐου 2021, στο YouTube και σε δύο μέρες έφθασε τις 400.000 θεάσεις, ο Μιθριδάτης, καταφέρνει να διαχύσει τη RAP μουσική σκηνή σε όλες -σχεδόν- τις ηλικιακές ομάδες επειδή καταπιάστηκε με τα φλέγοντα θέματα της επικαιρότητας και άγγιξε τις λεπτές ευαισθησίες ενός λαού που ταλαιπωρείται από το 2008 με αποκορύφωμα την άσκηση της σκοτεινής πολιτικής συμπεριφοράς, που ζούμε τα δύο τελευταία χρόνια, κάτω από συνθήκες πανδημίας.
Σε κάθε πράξη του project, υπάρχει ένα περιβάλλον που καταγγέλλεται. Ο ίδιος, καταγγελτικός, αλλά και λεξιπλάστης εμπνευσμένος με συγγραφική δεινότητα και ερμηνευτική ευελιξία, έχει, πλέον την ώριμη ικανότητα της ηχητικής ενορχήστρωσης των λέξεων αξιοποιώντας την πολυρρυθμία που του παρέχει η ίδια μας η γλώσσα.
Εν ολίγοις, έχει όλα τα στοιχεία εκείνα που μπορεί να δουλέψει ως ένα ιδιαίτερος καλλιτέχνης με τις σύγχρονες προδιαγραφές του ακροάματος – θεάματος, αλλά, προσοχή: με τον τρόπο και τους όρους που θέτει εκείνος.
Ζούμε σε ιδιαιτέρως δύσκολες και ταραγμένες εποχές που «οι μάγκες δεν υπάρχουν πια» και ψάχνουμε να βρούμε εκείνον τον καλλιτέχνη που θα εκφράσει όσο πιο έντονα μπορεί την συσσωρευμένη αγανάκτηση μας.
Συνήθως οι πιο δυνατοί από αυτούς είναι εκείνοι που έχουν αστείρευτο χιούμορ διότι μπορούν να πουν τα πιο βαριά και σοβαρά πράγματα.
Κάθε φορά που θες να κλάψεις από θυμό επειδή «ξανάρθαν ζωντανά αυτά που νόμιζες πως είχαν πεθάνει», όπως: η διαφθορά, η αστυνομική βία, η μείωση των πόρων για τη δημόσια υγεία, τη δημόσια εκπαίδευση και παράλληλα βλέπεις τις κοινωνικές επιδοτήσεις να εξαφανίζονται, απεγνωσμένα ψάχνεις να βρεις εκείνη τη δυνατή φωνή που ένας λαός παρέα θα σιγοντάρει.
Μα πώς να βρεις τη φωνή αυτή τη δυνατή όταν, δεν συμμετέχει στα προβλήματα ενός λαού ο καλλιτεχνικός κόσμος που έγινε διάσημος και ξακουστός από τα κομματικά φεστιβάλ και με πρόσχημα την πανδημία, υπέρτατο της λογοκρισίας μήνυμα στις διαδικτυακές αναζητήσεις σου για καλλιτεχνικές δράσεις και μηνύματα με πολιτικά νοήματα, εμφανίζεται ένα «error 404: wordnotfound» Μην απορείς. Είναι όλα κλειστά γιατί «κανείς εδώ δεν τραγουδά»!
Τα ραδιόφωνα «μουγκά»! Δεν παίζουν Πανούση, ούτε Αδέσποτες Σκύλες και Killah P, παρά μόνο από ειδήσεις Άδωνη, Λαγό και χαύγουλο Παππά κι από μουσική, ανώδυνα ακροάματα χωρίς τον δέοντα σαματά. Και εσύ νοιώθεις πως χαθήκαν τα στηρίγματα. Από ποιο ραδιόφωνο θα ακούσεις: «Οκτάωρη εργασία είναι μπαναλιτέ και κάθε υπερωρία θα είναι απληρωτέ» ή «Περνάνε νομοσχέδια εκτρώματα στα χώματα…»;
Οι τηλεοράσεις κι αυτές «σβηστές»! Το βλέμμα σου, στέκει αποχαυνωτικά μετέωρο μπροστά στο τηλεοπτικό χάος του ψεύδους την ώρα που η κοινωνική αδικία μουλωχτά ψηφίζεται στη σκοτεινή Βουλή με νόμους που ωφελούν λίγους και βλάπτουν πολλούς. Κι όταν ξαφνικά συνειδητοποιείς ότι το αφρολέξ των μαξιλαριών του καναπέ, σού ρούφηξε τη δύναμη της κραυγής, τότε τρέχεις προς στο πληκτρολόγιο για να την βγάλεις έξω να ακουστεί.
Όμως, η απογοήτευση σου μεγαλώνει, γιατί μέσα στη σύγχυση της διαδικτυακής παραπληροφόρησης καταλαβαίνεις ότι είναι ασυμμάζευτα σκορπισμένοι οι ταυτόφωνοι, με την οργή σου. Σκέφτεσαι: Κείνο που μας τρώει κείνο που δεν μας σώζει, είναι ότι ακόμα ονειρευόμαστε σαν τον Καραγκιόζη. Μα, Γιατί; Γιατί ο Νιόνιος δεν υπάρχει πια. Τον φάγαν τα κόμματα.
Τα όνειρα και οι εποχές αλλάξαν και η σύγχρονη πολιτικοποιημένη σκέψη των νέων, η οποία αρχίζει και ζυμώνεται κάτω από τις τρέχουσες «εξελίξεις», δεν μπορεί να εκφραστεί μέσα από τα τραγούδια που γράψαν οι σπουδαίοι ποιητές μας και μουσικοσυνθέτες μας για τα γεγονότα ενός μαύρου πολιτικού παρελθόντος μας.
Η τωρινή έλλειψη κοινωνικής ηθικής δεν μπορεί να εκφραστεί μέσα από έργα παλιών καλλιτεχνικών δημιουργιών.
Σήμερα αναζητούμε εκφραστές ικανούς να φλερτάρουν και να φιλτράρουν τα τρέχοντα μαύρα γεγονότα ώστε να γίνουν στα χέρια τους μελοποιημένες γροθιές με εκκωφαντικούς ρυθμούς.
Η σπίθα για να ανάψει την ελπίδα, μόνο μέσα από την ανεξάρτητη καλλιτεχνική σκηνή μπορεί να ξεπηδήσει, διότι δεν μπορώ να φανταστώ ότι σε χώρο πάρκου του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, ή σε σκηνή της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών θα ανέβει ο Μιθριδάτης για να πει: «Κυβέρνηση με σήμα το κουταλοπίρουνο κι ένα φλώρο έχεις ξαφνικά για τύραννο. Μια Πρωθυπουργάντζα που έχει στην καβάτζα κάθε ορντινάντσα, δευτεράντζα για μπροστάντζα.»
Κι αν αυτό συνέβαινε στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, που πλέον φιλοξενεί την έπαρση κάθε φωνητικής μπεκάτσας, τότε, πρώτος θα φώναζα πως ο κόσμος ήρθε τούμπα!
«Έγραψα στίχους, όπως συζητάω. Ακριβώς με τα συναισθήματα που βγαίνουν αβίαστα, κουβεντιάζοντας με συνανθρώπους, την βίαιη και abnormal συνθήκη που βιώνουμε. Και μέσα σε αυτές τις κουβέντες, πάντα θα είμαι ψύχραιμος, θα είμαι στρεσαρισμένος, θα είμαι κυνικός και σίγουρα εκνευρισμένος και θυμωμένος. Το χιούμορ φυσικά, άπαξ και το κατέχεις το χρησιμοποιείς πάντα σε όποια συναισθηματική κατάστα και να βρίσκεσαι. Ακριβώς αυτό αποτυπώνεται και είναι το ύφος και η έκφραση στο έργο μου. Σκοπός του έργου είναι να προβληματίσει, να προκαλέσει θέματα προς συζήτηση αλλά και συναισθήματα. Ο τίτλος του έργου είναι «Για να μην τα χρωστάω» και όπως καταλαβαίνεις, τα είπα όλα…για να μην τα χρωστάω.» – (από συνέντευξη Μιθριδάτη στοRosa.gr)
Το σύγχρονο πολιτικό τραγούδι είναι εδώ! Υπάρχει και ΡΑΠίζει σκληρά!
Διαβάστε τις παρακάτω επτά πράξεις του Project «Για να μη στα χρωστάω»:
ACT I
Κυβέρνηση με σήμα το κουταλοπίρουνο
κι ένα φλώρο ξαφνικά έχεις για τύραννο
Μια Πρωθυπουργάντζα, που έχει στην καβάτζα
κάθε ορντινάντζα, δευτεράντζα για μπροστάντζα
όλοι όρνιθες του αρίστου και funny
και θα ‘λεγα “Εντάξει φίλε μάλλον πλάκα κάνει,
ο Λουδοβίκος μας, ο άρχοντας, ο άναξ”
αν ο κόσμος δεν κατάπινε όλη μέρα Xanax
Υπουργός αηδίας και πρωτογονίας
δίνει απλόχερα μαθήματα ηγεμονίας
Μα και το Υπουργείο Ευχελαίου και σπηλαίου
δίνει άλλη διάσταση στην έννοια του χυδαίου
Φρουρού κι αρώματα, όλα τα δικαιώματα
μες της νύχτας τα καμώματα, αυτόματα
περνάνε νομοσχέδια εκτρώματα, στα χώματα
διαβολοσκορπίσματα τα ανεμομαζώματα
Συνταγματική εκτρόπα, χωρίς ντρόπα
μια κατάστα ψυχοτρόπα, χωρίς ντόπα
Οκτάωρη εργασία, είναι μπαναλιτέ
και κάθε υπερωρία, θα είναι απληρωτέ
έξω απ’ την ενορία, οι προσκυνηταί
διαδήλωση πορεία; Ε όχι ρε ψηλέ
Για κάθε σου απορία, έχουν μια διμοιρία
ένας λαός σε μία δυστοπία κι ομηρία
Ομάδες της καταστολής για να ‘σαι ασφαλής
στα περιπολικά το κράτος είναι μερακλής
Και μπλε στολές μες στις σχολές να βγάζουν θυμικό
πάνω στους φοιτητές ξυλοδαρμό και χημικό
Άκου και το πιο καθησυχαστικό
να ‘χεις ΜΑΤατζήδες και στο καθιστικό
ξέρεις, από κάτω από το κλιματιστικό
και δεν θα θέλεις μάγκα μου ούτε συναγερμό
Μιλάει για ανάπτυξη και ο fooliefunctional
γουστάρει ρεντικουλαμέντιinternational
Και οι Βρυξέλλες ρίχνουν γέλωτα πηγαίο
καθώς βουτάνε τράτα, οι δίπλα στο Αιγαίο
γι’ αυτό πήρε φρεγάτα, το αγόρι το μοιραίο
το κατακλυσμιαίο, τι θέλεις ρε πλεμπαίο;
“Ο καταλληλότερος” στο poll το αγοραίο
για τον μικρομεσαίο, με αμελητέο μηνιαίο
Πλαισιωμένος με ξεφτέρια κυβερνητικά
τίγκα βιογραφικά, με άλφα στερητικά
Ο αδιανόητα ανόητος κι αμετανόητος
αυτονόητα ατιμώρητος, μα ακριβοθώρητος
αφόρητα απτόητος και ανιστόρητος
ο δανεικός κι αγύριστος κι ανυποχώρητος
Ο κολλητός, ο μιλητός, ο εκλεκτός μετακλητός
και ο μολυβοχρυσοκαντιλοπελεκητός
Μιλιούνια από ‘δω σε κάτι μπατζανάκια
να φτιάξει μασκουλέτα αυτός που φτιάχνει καζανάκια
Πεσκέσι τ’ αναθέσι, για κάτι μερεμέτια
σε κουνιάδες, συνυφάδες, ρουσφέτια και τέτοια
στην αφάνεια, παράνοια στα χρονικά της Narnia
τόσα σκάνδαλα που δεν χωράν’ ούτε σε Scania
Μέλι είναι το έλλειμμα και είναι το μέλημα τους
ν’ αφήσουν ένα ρημαδιό, ξανά στο όνομά τους
ACT II
Έχωέκτηαίσθα, i see dead people
Να θηλάζουνε την πρωθυπουργική τη nipple
Ψηφοφόροι, σουρταφέρτεςπηγαινέλες
μόνο συνεπείς σε ποδοσφαιρικές φανέλες
Σε Gremlin μετατρέπεται με φαγητό ο Gizmo
και ο απολιτίκ στην πείνα, γίνεται φασίζμο
Ακροδεξιό γκωνάρι ακρογωνιαίο
τα τραγιά ψάχνουν τράγο αποδιοπομπαίο
Σκόρπα μου ξανά τα Σκοπιανά, τα σκόπιμα
περικεφαλαία σκούπα, σφυροκόπημα
Ενώ προσφυγόπουλα, μέσα σε λασπόνερα
βουλιάζουν οι απόπειρες σ’ οδυνηρά βαλτόνειρα
Κουτοπόνηρα, οι “Ναι μεν αλλάδες” με ζοχάδες
Έχουνε τη μύγα, κατ’ επέκταση κουράδες
Μυριάδες ψήφιζαν μια ζωή κλεφτοκοτάδες
απηύδησαν και είπαν να το ρίξουν σε φονιάδες
Εσύ δουλίτσα να χεις και όπου γύρει η πλάστιγγα
Εληνάρες μ’ ένα λου, αυτή η μάστιγα
Το ‘παιζεςHughHefner, με ξένη πορτοφόλα;
Τώρα για διακόσμηση έχεις την κατσαρόλα
Είσαι ψηλομύτης, σε χώρα χαμηλοκώλα
ατέρμονα λατέρνατιβ, με τρύπια αεροσόλα
αποψάρα έχοντας, πάντα απέχοντας
λιγάκι είσαι δουλάκι, όσο πατά ο φιλελέφαντας
Κοίτα τη βολή κυρ Παντελή, ζωντόβολο
συνήθισε το dildo και μετά θα ‘ναι καλόβολο
Πάλι για το πόπολο, ούτε πόμολο ρε ‘συ
δίνε κώλο εσύ κι εγώ πόνο στην πόλωση
Όλα στη διαφθορά και μες στην κάμφορα
δεν κάνει διαφορά η συμφορά και σφύρα αδιάφορα
τον κώλο σου σε αφορά να αγαπάς παράφορα
μην σου παίζει και η συνείδηση παιχνίδια διάφορα
Νομίζεις είσαι άρχοντας, αλλά είσαι πληβείος
νιώθεις μικροαστός ή μικροαστείος
Σίγουρα ανήκεις στη σωστή κατηγορία;
Είσαι γιος του Παρταόλα ή ο γιος του Παρτατρία;
Ναι, δεν είστε οι πρώτοι, ούτε οι τελευταίοι
είστε ενδιάμεσα, άρα απλά τυχαίοι
και κάλλιο τελευταίοι, παρά τελειωμένοι
γιατί ο τελευταίος κλείνει πόρτα καθώς μπαίνει
ACT III
Ενημέρωση απ’ τα Μου Μου Ε κι αλίμονο
κι είναι όλα ανάποδα σαν σε δεξιοτίμονο
Της κοινής γνώμης η διαμόρφωση,
σε κάτω του μετρίου αντίληψη και μόρφωση
Σωστή διατύπωση στην πρόταση με πόρωση
κάνει εντύπωση η αποστήθιση με βόθρωση
Εμπαιγμός, αποκλεισμός και αποσβόλωση
το φρύδι απ’ την ανόρθωση, παθαίνει υπερκόπωση
Στομωμένα στόματα με πώματα στο τσάνελ
σέρνονται με γόνατα τα πτώματα στο πάνελ
Σφουγγίσουν σάλια, ανάβουν μανουάλια
τα χάλια κάτω απ’ το χαλί να αποσβεστούν τσουβάλια
Αέρισμα στην τόμπολα, με τα ευρώ βεντάλια
γι αυτό εσείς ρεμάλια, ό,τι προστάξουν τα κανάλια
Η επικαιρότητα μεσα στο principality
ψευτιλίσιους, σαν σάπιο show και reality
Σους, σιωπή και σώπαινε, η TV μιλάει τώρα
είναι το πολίτευμα που έχει πια η χώρα
Πλούσια τα δώρα, ρεπορτάζ σπεκουλαδόρα
βγαίνει στη φόρα, η παραπληροφόρα κάθε ώρα
Όλοι στα κρεβάτια σας μέχρι να φύγει η μπόρα
και “Νατουραλμόν” θα πει η Πάστα Φλώρα
Πρωτοσέλιδα, για κάθε τσέλιγκα
τα σκατά πάνε παντού πετώντας τα σε έλικα
Τώρα fakenews, λένε την προπαγάνδα
με χαρτοπολτό από ευρώ, φτιάχνεις ανδριάντα
Ο ηγέτης μας στο σετ, για συνέντα τετ-α-τετ
ρωτάει ο Pinocchio, απαντά ο Pinochet
Μηχανορραφία η δημοσιογραφία
του καθεστώτος φτιάχνεται η αγιογραφία
Αλλά μη μου αγχώνεσαι, “HakunaΜatata”
Μην είσαι πιο πολύ απ’ όσο πρέπει τρομοκράτα
Ούτε γάτα ούτε ζημιά, καναπεδοπατάτα
γαμάτα τα μαντάτα για την αρχοντοχωριάτα
Ελπίζω να μη μαθευτούν ποτέ όλα τα data
γιατί όλοι θα γίνουν εορταστική πινιάτα
ACT IV
Και να η πανδημία, η μοιραία γνωριμία
όλοι στην υστερία, εν κρανίω τρικυμία
Όλα στη ζωή σου γίναν μια παρανομία
το “σώζων εαυτόν” να διαχέει δυσοσμία
Η δυστυχία των πολλών, των λίγων βουλιμία
«ο λύκος στην αναμπουμπούλα», λέει η παροιμία
Μακάβριες στατιστικές, παίρνουνε ανήφορο
και απόσταση το κράτος, στο λογικό μα ασύμφορο
Εύκολο το πλάνο, για να σώσουνε κοσμάκη
κλειδαμπάρι στο αμπάρι, τιμωρία και μπερντάκι
Σπάσε καραντίνα, μισθουλίνιπροστιμό
με ωμό αυταρχισμό, εκφοβισμό και σαδισμό
Με τον ιό σαν πρόσχημα για απαγόρευση
με μότο «Χέσε το Ε.Σ.Υ. και κάνε μας αγόρευση
χεσ’ την ύφεση και κλάδους στη διακόρευση
χέσε οφειλές και τα λουκέτα σε συσσώρευση»
Σιγά μην διοριστεί, γιατρός νοσηλευτής
και να γίνει ο κλινικής, ζητιάνος και ληστής;
Σιγά μην επενδύσουν στραγάλι για μια Μ.Ε.Θ.
όσοι νοσούν σπιτάκι τους, ν’ ακούσουν Megadeth
Μέτρα προστασίας, με βάρκα την ελπίδα
μέτρα που από άσυλο έχουνε σφραγίδα
Μέτρα από μπαλάκια που γυρνάνε σε κληρωτίδα
η κατακλείδα, μέτρα που σου σφίγγουν καρωτίδα
Κι εγώ αδημονώ κι γι’ άλλο μέτρο οξύμωρο
ταξικό, εφήμερο μα μόνιμο κι επίμονο
«Ατομική ευθύνη» λέει η αυτού εξοχότης
εκτός αν είσαι της κυβέρνας ή το αφεντικό της
Τώρα βγες, μουσαφίρηδες, τουρίζμο
Τώρα φταις, μπουντρούμι και εγκλείζμο
Ασφαλής, χωρίς εισόδημα κι εσώκλειστος
για να σουλατσάρει ο Ανεμελόκτιστος
Αστεία δυναστεία που φλερτάρει επταετία
και το Σύνταγμα, ένα όνομα απλά σε μια πλατεία
Επιστημονική επιτροπή κάνει το κήρυγμα
αυτοί που στον παπά, κάμνουν χειροφίληγμα
Δεν κολλάει όμως στου Θεούλη την οικία
αλλά να ξέρεις πως και το κιμόνο είναι θρησκεία
Λοιμωξιολόγοι στη ζωή μας κάναν ντου
είναι παντού o Beaker και ο DoctorHoneydew
Τρομολάγνοι στα παραθύρια σέρνουνε σαρκίο
και γελάω σαν τον Μπούτια στο Ερωτοδικείο
το δεσμοφυλακείο, να γίνει θες οικείο
μ’ sms στο φαρμακείο, για υπογλώσσιο δισκίο
στη δουλειά με λεωφορείο και σπίτι στις εννιά
Ψωμί λοιπόν, ελιά και Κοβίντ-19
Χωρίς ελευθερίες, μα μην είσαι άπληστορ
έχεις Νετφλιξέτο, έχεις και το AppleStore
Κάθε σπιτικό ο λαβύρινθος του Πάνα
δέρνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα
Μεγάλοι και μικροί, τηλεργάσα, τηλεκπαίδα
και η ζωές μας στο εξής, με τηλεχειροπέδα
Η μάζωξη στο σπίτι πια δεν επιτρέπεται
και η γειτόνισσα σε σπιούνο μετατρέπεται
Τι γκαντέμια, που έκατσε η παντέμια
και τα καρύδια των πολλών γίναν μακαντέμια
Άλλοι προσεκτικοί κι άλλοι στέκουν προσοχή
άλλοι σ’ όλα «Χ» κι άλλοι στην ενοχή
άλλοι στην εξοχή, διακοπή μ’ αποδοχή
άλλοι δεν έχουν πλέον αντοχή στην αποχή
ή ανοχή σε άλλο διάταγμα από την Κατοχή
ουτ’ υπομονή για τη δική σου γνώμη κι εκδοχή
Δώστε ένα πακέτο στα μίνιονς του Kaiser
και εύχομαι το billions να είναι ΚαλοPfizer
Και όταν θα επέλθει η ανοσία στην αγέλη
θα δούμε πόσες μέλισσες θα υπάρχουν στην κυψέλη
και εν τέλει, ύστερα απ’ τη λαίλαπα του Κόβιντα
πόσα βλήτα και απόβλητα, θα βγουν αλώβητα
ACT V
Ο ψεύταρος, ο δήθεν, προτρέπει σε συμμόρφωση
κάνε πρόποση, στη μούγκα και στην κώφωση
Βλεφαρόπτωση, στο λόγο τον νωθρό σου
Πάρε το ορθό σου και βάλτο στον ορθό σου
Χώσε ποίηση για να πέσει κοινοποίηση
ούτε λόγος όμως για κινητοποίηση
Κάνε statement, κάνε μου μία δήλωση
και άσε τα παιδιά να κάνουνε διαδήλωση
Καλά δεν περιμένω να σκίσεις και λιοντάρι
κι ανάμεσα στα πόδια να φυτρώσεις και ζευγάρι
Υποκριτική η κριτική και διακοσμητική
αποκρουστική σου μοιάζει η αυτοκριτική
Πιο σωστός κι απ’ όλους τους σωστούς
πιο Χριστός κι απ’ οτι ο Ιησούς
και ίσως, πιο ίσος κι απ’ τους ίσους
γουστάρεις και ποντάρεις στη ρητορική του μίσους
Ο μούφα αλληλέγγυος, δεν θέλει το διακρίσι
μέχρι το logout και η εφαρμογή να κλείσει
Ο ίδιος, που ο διπλανός του αν ψοφήσει
δεν δίνει να αποχαιρετιστήριο γαμήσι
ACT VI
Είναι γνωστό όλοι έχουνε απόψεις
και στο ίντερνετ το νόμισμα έχει χίλιες όψεις
Με την χαζομάρα σου σε προφίλ προσόψεις
συνοπτικά συνάψεις, μπορείς να πετσοκόψεις
Κάθε σκρολ, λιθοβόλα και αφόρα
πληθώρα από troll, στην εργατώρα
Σαρκοβόρα σχόλια, κλακαδόραsupport
από Θανατοφάγους του Λόρδου Voldemort
Η μάχη θα κριθεί, πάνω στο keyboard
στα unfollow, στα block, στα mute και στα report
Οι μεν φωνάζουν «γίδια», οι δε φωνάζουν «πρόβατα»
και οι δύο ακολουθούν μετά απ’ το «ροβόλα τα»
Πιο πολλά τα σχόλια του κάθε κακιασμένου
κι από τα πλάνα του πουλιού του Γιάννη Κοκιασμένου
Απ’ την άλλη η μανταμίτσα, ούτε που χολοσκάει
Δεν φτουράει τ’ αποφάϊ άμα έχεις WiFi
Ναι μανούλι, να ποστάρεις το κουτάβι το γλυκούλι
ένα μαρούλι, δίπλα τσάι και στο φόντο ένα bonsai
Φίλτρο για προγούλι, νύχια, μπούτια παραλία
Selfie στην τοποθεσία… “Αναισθησία”
ACT VII
Κι εμείς οι Καλλιτέχνες τα παράσιτα
καταπίνουμε τα προσβολίδια, αμάσητα
από τραχανάδες, γιαπηδοχαλβάδες
αμοιβάδες να μας λεν τεμπελχανάδες
Τουμπεκί τραγουδιστό οι διορισμένοι
κάνουν τον MarcelMarceau οι βολεμένοι
Και οι φίρμες να μου κάνουν τους τουρίστες
οι πρωΪνοδουλίτσες φρικάρουν κι οι χομπίστες
Οι αρτίστες πεταμένοι, χειροπόδαρα δεμένοι
και μέσα στη συντέλεια, ανάγκη η πολυτέλεια;
“Εδώ ο κόσμος χάνεται, το θέατρο να μένει
που στο κάτω κάτω, είναι όλοι τους διεστραμμένοι”
Βολεύει που η φάση είναι ξεφτιλισμένη
ποιος χέστηκε που είστε πεινασμένοι;!
Σε τηλεγλεντοκόπι, κόποι καίγονται σαν πελεκούδι
ενίσχυση θα πάρεις της κωλότσεπης το χνούδι
Οι διάλεκτοι της εξουσίας, για δοσοληψία
ούτε μετά την πανδημία δεν θα ‘χουν χειραψία
Γι’ αυτό εγώ δεν είμαι της τέχνης εργαζόμενος
Είμαι ο σύζυγος της και ο κρυφός της γκόμενος
MITHRIDATIS – GIA NA MIN TA CHROSTAO [A Short Music Film]
Lyrics: Mithridatis [Greek Subtitles Available]
Produced by Mithridatis Mix: MichalisPapathanasiou, Mithridatis
Recording/ Mastering: MichalisPapathanasiou
Directed by Mithridatis
Post Production: The END
Special Thanks to Sherif Francis
Production Management: Amok Time Arts | In Light Studio ©2021 Amok Time Arts