Σε μερικά χρόνια -αν όχι ήδη- το Squid Game ή “Παιχνίδι του Καλαμαριού“, όπως προβάλλεται στη χώρα μας, θα αποτελεί στιγμή-ορόσημο στην ιστορία του Netflix για πολλούς και διάφορους λόγους.
Ένας από αυτούς είναι το πως πήρε την απόφαση να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο δημοσιεύει στατιστικά στοιχεία για το περιεχόμενό του στη μετά-Squid Game εποχή.
Στο πλαίσιο της αναφοράς που παρέδωσε για το Q3 του 2021, ο streaming κολοσσός απομακρύνεται από το σύστημα των “δύο λεπτών” ανά προβολή που χρησιμοποιούσε τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ ακόμη παλαιότερα μετρούσε την παρακολούθηση του 70% μιας ταινίας ή επεισοδίου από έναν ξεχωριστό λογαριασμό ως μια προβολή. Αντίθετα, μελλοντικά θα ανακοινώνει τις συνολικές ώρες που παρακολούθησαν οι θεατές μια σειρά ή ταινία μέσα σε 28 μέρες από την πρεμιέρα της.
Όπως δήλωσε εκπρόσωπος του Netflix για αυτή την αλλαγή:
Θεωρούμε πως το να μετράμε το engagement με ώρες προβολής είναι μια καλύτερη ένδειξη της γενικότερης επιτυχίας του περιεχομένου μας και της ικανοποίησης των συνδρομητών μας. Επίσης ταιριάζει με το πώς τρίτες υπηρεσίες μετρούν την τηλεθέαση και έτσι μεταφράζονται καλύτερα οι επαναλήψεις.
Πλέον θα δημοσιεύει πιο συχνά χάρη στο νέο σύστημα μέτρησης της “τηλεθέασής” του ούτως ώστε οι συνδρομητές και η βιομηχανία “να υπολογίζουν καλύτερα την επιτυχία μας στον κόσμο του streaming”.
Μάθαμε και επίσημα πως κατάφερε να σπάσει κάθε ρεκόρ προβολών του Netflix, καθώς τα 2/3 των συνολικών συνδρομητών του το παρακολούθησαν.
Πηγή: Unboxholics