Γκαζώνει η μάρκετινγκ καμπάνια του Spider-Man: No Way Home καθώς μετά το δεύτερο επικό trailer βρισκόμαστε λιγότερο από έναν μήνα μέχρι την κυκλοφορία της. Η Sony Pictures μαζί με τη Marvel Studios πυροβολούν με διάφορα TV Spots τα οποία αποκαλύπτουν το καθένα λιγοστές νέες και ενδιαφέρουσες σκηνές από την τρίτη ταινία του Tom Holland, αλλά τώρα το πήγε σε άλλο επίπεδο.
Βλέπετε, μετά το τέλος του “Far From Home” επιβεβαιώθηκε πως ο J. Jonah Jameson του J.K. Simmons επιστρέφει και έχει το δικό του “fake news” κανάλι την Daily Bugle -που είναι η MCU βερσιόν της γνωστής εφημερίδας.
Τώρα όμως απέκτησε το δικό της πραγματικό Tik Tok λογαριασμό τον οποίο διαχειρίζεται η Betty Brant της Angourie Rice, που είναι και συμμαθήτρια του Peter Parker αλλά και πρώην του φίλου του, Ned (Jacob Batalon).
Daily Bugle προπαγανδίζει κατά του Spider-Man
Αυτή η “meta” προσέγγιση στην προώθηση του “No Way Home” σίγουρα φαντάζει ιντριγκαδόρικη και μένει να δούμε πως θα στρώσει την πλοκή της ταινίας μέχρι την πρεμιέρα της, αφού το περιεχόμενο λογικά θα συμβαδίζει με τα όσα θα δούμε σε αυτή.
Απολαύστε τα πρώτα βιντεάκια της Daily Bugle:
Hi TikTok 👋 Welcome to The Daily Bugle! Follow us for breaking news on Spider-Man you can’t get anywhere else.♬ SpiderMan No Way Home in theaters December 17 – The Daily Buglehttps://www.tiktok.com/embed/v2/7034011591255395589?lang=el-GR
Tell us you hate Spider-Man without telling us… (even if you don’t actually hate him).♬ SpiderMan No Way Home in theaters December 17 – The Daily Buglehttps://www.tiktok.com/embed/v2/7034028545051577605?lang=el-GR
Join us as an intern of The Daily Bugle, no experience required! Get our reporter pack from our 🔗 in bio.♬ SpiderMan No Way Home in theaters December 17 – The Daily Buglehttps://www.tiktok.com/embed/v2/7034030231476292870?lang=el-GR
Το Spider-Man: No Way Home θα κάνει πρεμιέρα στους ελληνικούς κινηματογράφους στις 16 Δεκεμβρίου του 2021.
Πηγή: Unboxholics