Μετά και την κατοχύρωση στην ΕΕ του εμπορικού σήματος «Turkaegean» το τουρκικό υπουργείου Τουρισμού έχει καταχωρήσει advertorial, δηλαδή διαφημίσεις υπό μορφή άρθρου, στους Financial Times.
Όπως αναφέρεται στην πληρωμένη καταχώρηση στους Financial Times, «το Τουρκικό Αιγαίο υπόσχεται εξαιρετικές εμπειρίες για τους περιπετειώδεις ταξιδιώτες, που εκτείνεται στο νοτιοδυτικό τμήμα της Τουρκίας και γεμάτο με απίστευτες πόλεις όπως η Σμύρνη, το Μπόντρουμ και η Ντάτσα».
Κι όλα αυτά τη στιγμή που η κυβέρνηση επιχειρεί να υποβαθμίσει το όλο θέμα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να δηλώνει: “Αν και βλέποντας τα αποτελέσματα της φετινής σεζόν, αυτή η καμπάνια δεν έχει καμία ιδιαίτερη επιρροή στο πόσο καλά πηγαίνει ο ελληνικός τουρισμός ειδικά στο Αιγαίο και στα νησιά μας”.
Στην καταχώρηση υπάρχει και αναφορά του Τούρκου υπουργού Πολιτισμού όπου σημειώνει ότι «το τουρκικό Αιγαίο είναι μια από τις πιο εκλεκτές περιοχές που έχει να προσφέρει η Τουρκική Δημοκρατία. Διαθέτει ακτογραμμές τυλιγμένες σε καταγάλανα νερά, πολυάριθμα ιστορικά μνημεία που χρονολογούνται από τον δεύτερο αιώνα π.Χ. και ειδυλλιακές παραλίες για να απολαύσετε τον λαμπερό ήλιο. Πολλά δημοφιλή παραθεριστικά χωριά και αλιευτικά λιμάνια βρίσκονται πάνω και κάτω από την ακτή – ιδανικά για τους λάτρεις της φύσης και τους λάτρεις της περιπέτειας.