Η προεκλογική περίοδος έχει αρχίσει, οι δημοσκοπήσεις αποκτούν αυξανόμενο ενδιαφέρον και τα τηλεοπτικά κανάλια ετοιμάζονται να προσφέρουν στο κοινό τους ένα πλήρες “μενού” με μετρήσεις και έρευνες κοινής γνώμης, συμβάλλοντας εμμέσως στη διαμόρφωση πολιτικού κλίματος και συσχετισμών.
Πολλοί τηλεοπτικοί σταθμοί συνάπτουν συμφωνίες με εταιρείες δημοσκοπήσεων για διεξαγωγή ερευνών που θα παρουσιάζονται σε τακτά διαστήματα στα κεντρικά δελτία ειδήσεων.
Το Open έκλεισε συμφωνία με την ΜRB, η οποία συνεργαζόταν μέχρι πρότινος με το Star Το κανάλι θα εντάξει τη μηνιαία έρευνα κοινωνικών και πολιτικών θεμάτων στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, με σχολιαστή τον πρόεδρο του ΣΕΔΕΑ Δημήτρη Μαύρο.
Επισημαίνεται ότι η ΜRB διενεργεί και την έρευνα ακροαματικότητας ραδιοφώνου για λογαριασμό της ΑΕΜΑΡ (Αστική Εταιρεία Μέτρησης Ακροαματικότητας Ραδιοφωνικών Σταθμών)
Μετά το “διαζύγιο” με την ΜRB, το Star επέλεξε ως νέο συνεργάτη την εταιρεία GPO. Ο διευθυντής της Αντώνης Παπαργύρης. θα παρουσιάζει στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων τα αποτελέσματα ερευνών-μετρήσεων που θα διενεργεί η GPO.