Έχουν περάσει τρεις μήνες από τότε που ο Elon Musk μπήκε ως ιδιοκτήτης στα γραφεία του Twitter κρατώντας στα χέρια του ένα νεροχύτη και έκτοτε η εταιρία βρίσκεται καθημερινά στα πρωτοσέλιδα των media. Πολλές αποφάσεις του ήταν αμφιλεγόμενες αλλά σε κάθε περίπτωση, έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλεπιδρούν με την πλατφόρμα οι 237 εκατομμύρια χρήστες της.
Μία από τις πιο αξιοσημείωτες αλλαγές ήταν η ακύρωση της πρόσβασης στην API του Twitter, στον τρόπο δηλαδή με τον οποίο άλλες πλατφόρμες και εφαρμογές επικοινωνούν με το Twitter. Ακόμα δεν έχει γίνει ξεκάθαρο αν η κίνηση αυτή ήταν σκόπιμη, αφού επίσημα το Twitter δεν το έχει παραδεχτεί, πολλοί πιστεύουν όμως πως ήταν, με τα Tweetbot, Fenix και Twitterific να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα.
Πιστεύω πως ήταν σκόπιμη επειδή οι τρίτες εφαρμογές δε δείχνουν διαφημίσεις και επιτρέπουν στο χρήστη να διαχειριστεί το feed του όπως του αρέσει. Κάτι που έρχεται σε αντίθεση με το σχέδιο του Musk να προσθέσει περισσότερες διαφημίσεις στην πλατφόρμα και να δώσει προτεραιότητα στο feed στα tweets ανθρώπων που έχουν πληρώσει για το Twitter Blue. – Kate Bevan, αναλύτρια τεχνολογίας
Ίσως η πιο αξιοσημείωτη αλλαγή είναι στον τρόπο που οι χρήστες βλέπουν το feed τους, καθώς μπορούν να επιλέξουν πλέον μεταξύ των tweets ανθρώπων που ακολουθούν και tweets που προτείνει το Twitter. Υπάρχουν πλέον δύο καρτέλες, η “following” και η “for you”.
Ο Musk αποφάσισε επίσης να επαναφέρει στην πλατφόρμα λογαριασμούς που είχαν φάει ban για διάφορους λόγους. Μεταξύ άλλων, αυτοί του Kanye West, του Andrew Tate και του πρώην Προέδρου των ΗΠΑ, Donald Trump.
Μετά από μερικά εμπόδια, η υπηρεσία Twitter Blue ξεκίνησε στα τέλη Νοεμβρίου. Έναντι $8 ή $11 το μήνα, προσφέρει πρόσβαση σε επιπλέον χαρακτηριστικά όπως ένα πλήκτρο επεξεργασίας του tweet, λιγότερες διαφημίσεις και αυξημένη ορατότητα των tweet σας. Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση για το πόσοι χρήστες έχουν εγγραφεί στη νέα υπηρεσία.
Το Twitter Blue λοιπόν έφερε τα πάνω κάτω στην αναγνώριση ενός λογαριασμού από το μπλε τικ, αφού μέχρι πρόσφατα ήταν το σύμβολο ενός verified λογαριασμού και τώρα είναι το σύμβολο ενός συνδρομητή. Για να ξεχωρίσουν οι celebrities και τα brands από ψευδείς λογαριασμούς, πλέον αποδίδεται ένα χρυσό τικ για τα brands και ένα ασημί τικ για κυβερνητικούς αξιωματούχους.
Αξίζει να σημειωθεί πως παρόλο που το Twitter θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα social media του πλανήτη, πριν αναλάβει ο Musk έχανε $4 εκατομμύρια τη μέρα καθώς η δημοφιλία του δεν ισοδυναμούσε με κέρδη. Μένει να δούμε αν ο Musk θα καταφέρει να το αλλάξει αυτό, τη στιγμή που οι διαφημιζόμενοι φαίνεται να εγκαταλείπουν την πλατφόρμα και οι χρήστες διαμαρτύρονται για τις αλλαγές.
Πηγή: Unboxholics