22 Aug 2025

  • Social Image

Η Starbucks βάζει… λάδι στον καφέ της για να προσελκύσει του Ιταλούς

Image

Η Starbucks προσθέτει δύο νέα ροφήματα καφέ με ελαιόλαδο στο μενού της στην Ιταλία, τη χώρα που θεωρείται ως ο τόπος γέννησης του εσπρέσο.

Οι δύο νέοι καφέδες είναι ο Olive Oil Cappuccino και ο Olive Oil Latte, εμπνευσμένοι από την τοπική κουζίνα της Ιταλίας. Η επιλογή αυτή έχει ως στόχο να προσελκύσει πελάτες και να ανταγωνιστεί τον ιταλικό καφέ ενώ η εταιρεία αναμένεται να εισέλθει στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου αργότερα μέσα στο έτος. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της Starbucks, η προσθήκη αυτή στο μενού τους αποτελεί προσπάθεια να ενσωματώσουν τα τοπικά στοιχεία και να προσαρμοστούν στις προτιμήσεις της τοπικής αγοράς. Επίσης, η εταιρεία ελπίζει ότι αυτή η επιλογή θα προσελκύσει πελάτες που αναζητούν κάτι πιο υγιεινό και εναλλακτικό από τους παραδοσιακούς καφέδες.

Η Starbucks έχει ήδη ανακοινώσει ότι σχεδιάζει να κλείσει περίπου 400 καταστήματα στην Αμερική και να επεκταθεί σε περιοχές με ισχυρή ανάπτυξη

όπως η Ινδία και η Κίνα. Ωστόσο, η είσοδος της Starbucks στην Ιταλία, όπου η κουλτούρα του καφέ είναι βαθιά ριζωμένη και οι καφέδες είναι αυστηρά παραδοσιακοί, έχει αποτελέσει πρόκληση για την εταιρεία. Ωστόσο, η επιλογή των καφέδων με ελαιόλαδο στο μενού της Starbucks στην Ιταλία αποτελεί μια προσπάθεια να ενσωματώσει την ιταλική κουλτούρα στο προϊόν της και να ανταποκριθεί στις προτιμήσεις της τοπικής αγοράς. Η εταιρεία επίσης ελπίζει ότι αυτή η επιλογή θα της επιτρέψει να κερδίσει μερίδιο αγοράς από τους τοπικούς ανταγωνιστές της, όπως η Lavazza και η Illy. Η Starbucks σχεδιάζει να προσθέσει τους καφέδες με ελαιόλαδο στο μενού της σε άλλες αγορές στο μέλλον, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, αλλά δεν έχει ανακοινωθεί πότε ακριβώς θα γίνει αυτό.Regenerate response

Δείτε επίσης

Image

Τελευταία άρθρα

Image
Η Starbucks βάζει… λάδι στον καφέ της για να προσελκύσει του Ιταλούς – Staging anatropinews.gr