Λίγες μόνο μέρες μετά την επανεκκίνηση των δρομολογίων μετά την τραγωδία των Τεμπών τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο συνεχίζονται. Χθες το απόγευμα, οι επιβάτες που ταξίδεψαν με το Intercity για Θεσσαλονίκη, ακινητοποιήθηκαν για περίπου τριάντα λεπτά μέσα στο τρένο στην περιοχή της Γυρτώνης, λίγα χιλιόμετρα από το σημείο του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη.
Μαρτυρία επιβάτη
«Ξαφνικά άρχισε να πέφτει η τάση του ρεύματος, να σβήνουν φώτα, να μη λειτουργούν οι πρίζες. Μας είπαν ότι το πρόβλημα οφείλεται στο δίκτυο ηλεκτροδότησης του ΟΣΕ, οπότε είναι κάτι που έχει να κάνει με τις κρατικές υποδομές, δεν έχει να κάνει με το τρένο ή την Hellenic train», αναφέρει επιβάτης στο MEGA.
Μιλώντας στο MEGA όμως, ο πρόεδρος εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης, απέδωσε αλλού το πρόβλημα.
«Ακινητοποιήθηκε από βλάβη της μηχανής, ο ρυθμιστής έλξης που μίλησα από τη Θεσσαλονίκη, δεν είχανε πρόβλημα με το ρεύμα τους».
Ανεξάρτητα από τα αίτια, η ταλαιπωρία και η αγωνία των επιβατών ήταν μεγάλη, με το δρομολόγιο να φθάνει στον τελικό του προορισμό με καθυστέρηση 52 λεπτών.
«Η κυβέρνηση, ακόμα και μετά την τραγωδία στα Τέμπη, συνεχίζει να παίζει με την ασφάλεια των επιβατών. Μετά τις 21 Μαΐου, με προοδευτική διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, θα υπάρχει σχέδιο. Σχέδιο για ασφαλή και σύγχρονο σιδηρόδρομο», ανέφερε ο Νίκος Παππάς, τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών ΣΥΡΙΖΑ.
«Παγίδες θανάτου»: Μπάρες… που αυτονομούνται
Οι μπάρες στην Πάτρα είναι κατεβασμένες. Οι οδηγοί ρισκάρουν και περνούν ανάμεσά τους καθώς, όπως λένε οι κάτοικοι, το σύστημα παραμένει χαλασμένο.
«Μπορεί να μην έχει περάσει το τρένο και να βλέπουμε καθοδική πορεία στο σύστημα και να πιστεύεις ότι έρχεται ή μπορεί να έχει περάσει το τρένο και αμέσως μετά να μην ακολουθεί την ανοδική πορεία να απελευθερωθεί το τρένο».
Την περασμένη Παρασκευή, ο προαστιακός πέρασε από αφύλαχτη διάβαση της Πάτρας με τις μπάρες ανεβασμένες.
«Κάποιες φορές δεν πέφτουν και αναγκάζονται οι ταξιτζήδες να έρθουν εδώ να κάνουν τον τροχονόμο».
Χρόνια προβλήματα και παραλείψεις πρέπει να επιδιορθωθούν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα για να μπορούν οι επιβάτες να μπαίνουν σε ένα από τα ασφαλέστερα μέσα μεταφοράς και να είναι πραγματικά ασφαλής.
Εργασίες επιδιόρθωσης στο κτίριο τηλεδιοίκησης της Λάρισας
Πυρετώδεις είναι οι εργασίες συντήρησης και επιδιόρθωσης του κτιρίου τηλεδιοίκησης της Λάρισας, που ένα μήνα πριν ήταν εγκαταλελειμμένο, με καλώδια να κρέμονται από τα ταβάνια.
Πλέον, οι εργασίες συντήρησης είναι καθημερινές, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι σε έναν μήνα θα είναι έτοιμο προς πλήρη λειτουργία.
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στον ΟΣΕ για την τραγωδία των Τεμπών
Με σύνθημα «το έγκλημα δεν θα ξεχαστεί» οργανώθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης, από φοιτητικούς συλλόγους και μαθητές, με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ημερών από τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.
Οι διαδηλωτές πήγαν έξω από τον ΟΣΕ ζητώντας Δικαιοσύνη για τα θύματα της τραγωδίας σύμφωνα με το thesstoday.
Κρατώντας πανό που μεταξύ άλλων έγραφαν «στέρεψαν τα δάκρυα και έγιναν οργή, στον δρόμο του αγώνα κερδίζει η ζωή» οι συγκεντρωμένοι φώναζαν πως «τα δρομολόγια ξεκίνησαν και πάλι χωρίς αυξημένα μέτρα ασφαλείας, παρά μόνο άλλαξε η ταχύτητα των αμαξοστοιχιών».
Για σήμερα Μεγάλη Τρίτη έχουμε νέα στάση εργασίας σε λεωφορεία και τα τρόλεϊ τα οποία κυκλοφορούν συγκεκριμένες ώρες, με αίτημα τις ασφαλείς συγκοινωνίες .
ΔΕΝ θα κυκλοφορούν από την έναρξη της βάρδιας έως τις 08:30 και το βράδυ από τις 22:00 έως τη λήξη της βάρδιας.
Τις υπόλοιπες ώρες θα εκτελούνται κανονικά τα δρομολόγια.
Υπενθυμίζεται πως την περασμένη εβδομάδα, οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν όλες τις ημέρες στάσεις εργασίας.
Το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ και η Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ ζητούν να τηρηθούν οι δεσμεύσεις της διοίκησης και της κυβέρνησης σχετικά με τις νομοθετικές ρυθμίσεις προς τους εργαζομένους. Παράλληλα απαιτούν ασφαλείς, σύγχρονες και ποιοτικές συγκοινωνίες, με σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή.