Με φόντο εμπνευσμένο από ένα αερόστατο ο Louis Vuitton παρουσίασε τη γυναικεία κολεξιόν ‘Ανοιξη-Καλοκαίρι 2024. Σχεδιασμένη για να συλλάβει το πάθος του γαλλικού οίκου για ταξίδι, η εγκατάσταση που οραματίστηκε ο James Chinlund και υλοποίησε η Penique Productions τύλιξε ολόκληρο το κατάστημα στη Champs-Élysées με φωτεινά πορτοκαλί πλαστικά σεντόνια.
Για τρίτη φορά ο Nicolas Ghesquière, ο διευθυντής δημιουργικού του οίκου, συνεργάστηκε με τον παραγωγό σχεδιασμού James Chinlund ο οποίος συνέλαβε την ιδέα της σκηνογραφίας του show από κοινού με την ισπανική εταιρεία παραγωγής Penique. Η Penique εστιάζει σε εφήμερες εγκαταστάσεις, κυρίως σε μια φουσκωτή δομή σαν αερόστατο κατασκευασμένη από πολυαιθυλένιο χαμηλής πυκνότητας η οποία μεγαλώνει και γεμίζει τον χώρο μεταμορφώνοντάς τον με καινούργιο φως, καινούργια υφή και μόνον ένα νέο χρώμα.
- “Τέλος εποχής” για τα …τάπερ της μαμάς- Προς “πτώχευση” η Tupperware μετά από 80 χρόνια- Ποιός τα εφηύρε
- Μικρό προβάδισμα της Χάρις σε τρεις κρίσιμες Πολιτείες
- Δημοσκόπηση Pulse: Δεύτερο το ΠΑΣΟΚ, τρίτος ο ΣΥΡΙΖΑ
- Fed: Μείωσε τα επιτόκια κατά 50 μονάδες βάσης
- Κόκκινα δάνεια: Απάντηση Χατζηδάκη στους έντεκα βουλευτές της ΝΔ