Η μετάδοση του παιχνιδιού δράσης Survivor έχει καθηλώσει το τηλεοπτικό κοινό και φέρνει τα βράδια τον ΣΚΑΪ στην πρώτη θέση της τηλεθέασης, με θεατές που ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο για πρώτη φορά στην ιστορία του.
«Αρχιτέκτονας» της μεγάλης αλλαγής είναι ο Κώστας Κιμπουρόπουλος, διευθύνων σύμβουλος του σταθμού. Ο δημοσιογράφος-μάνατζερ του ΣΚΑΪ «χτύπησε» δύο φορές. Αρχικά, εξασφαλίζοντας την πρώτη άδεια με χαμηλότερο τίμημα από όλους τους ανταγωνιστές και στη συνέχεια προχωρώντας σε συμφωνία με τον Πάνο Κυριακόπουλο. Το Star ήταν εκείνο που είχε κάνει τη συμφωνία με την Acun Medya για τα συγκεκριμένα προγράμματα, με στόχο να κερδίσει την πρώτη θέση. Ο ΣΚΑΪ στη συνέχεια εξασφάλισε τα προγράμματα προχωρώντας σε συμφωνία με την Acun Medya και πλέον διεκδικεί μεγαλύτερο μερίδιο από τη διαφημιστική αγορά, ερχόμενος σε σύγκρουση με τον ΑΝΤ1.
Ο σταθμός του Αμαρουσίου κάνει πρωταθλητισμό, αλλά πλέον έχει να αντιμετωπίσει την άνοδο του ΣΚΑΪ, που αλλάζει τα δεδομένα στις διαπραγματεύσεις με τους εκπροσώπους των μεγάλων διαφημιστικών εταιρειών. Για να πετύχει την αλλαγή αυτή, ο ΣΚΑΪ τροποποίησε την ταυτότητα του προγράμματός του, παραχωρώντας την απογευματινή και κυρίως τη βραδινή ζώνη στην ψυχαγωγία. Η ενημέρωση, που ήταν το χαρακτηριστικό στοιχείο του, σταματάει στις 8 το βράδυ και αρχίζει εκ νέου την επόμενη μέρα. Για να καλυφθεί το κενό που δημιουργείται, ο ΣΚΑΪ ετοιμάζει έναν δεύτερο τηλεοπτικό σταθμό, με παρουσία στο internet και στη Nova, ο οποίος θα μεταδίδει μόνο ειδήσεις και ενημερωτικές εκπομπές. Επικεφαλής ανέλαβε ο Γιάννης Αδαμίδης, που είχε την ευθύνη του κεντρικού δελτίου ειδήσεων.
ΠΗΓΗ: typologies.gr