Aπό το nonews.
Αίσθηση προκαλεί στις διεθνείς ναυλαγορές η αίτηση για υπαγωγή σε καθεστώς χρεοκοπίας της νοτιοκορεάτικης Samho Shipping η οποία δραστηριοποιείται στα δεξαμενόπλοια και κυρίως σε χημικά τάνκερ. Η ναυτιλιακή αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα ρευστότητας και δεν… μπορεί να συνεχίσει να εξυπηρετεί τις υποχρεώσεις της.
Είναι η δεύτερη μεγάλη ναυτιλιακή που αναγκάζεται να αναζητήσει προστασία από τα δικαστήρια μετά την επίσης κορεατική KLC η οποία δραστηριοποιείται στο ξηρό φορτίο. Εν αντίθεση με την τελευταία η Samho Shipping δεν φαίνεται να έχει ναυλωμένα ελληνικά πλοία και έτσι οι άμεσες επιπτώσεις είναι περιορισμένες. Όμως η εξέλιξη αποτελεί σημείο των καιρών αφού αποκαλύπτει σε όλη της την έκταση τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των δεξαμενοπλοίων…
Είναι η δεύτερη μεγάλη ναυτιλιακή που αναγκάζεται να αναζητήσει προστασία από τα δικαστήρια μετά την επίσης κορεατική KLC η οποία δραστηριοποιείται στο ξηρό φορτίο. Εν αντίθεση με την τελευταία η Samho Shipping δεν φαίνεται να έχει ναυλωμένα ελληνικά πλοία και έτσι οι άμεσες επιπτώσεις είναι περιορισμένες. Όμως η εξέλιξη αποτελεί σημείο των καιρών αφού αποκαλύπτει σε όλη της την έκταση τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των δεξαμενοπλοίων…
Η εν λόγω αγορά χαρακτηρίζεται από χαμηλούς ναύλους που συχνά-πυκνά δεν καλύπτουν ούτε τα κόστη και από διολισθαίνουσες αξίες των πλοίων. Τα μεγάλα δάνεια για την επέκταση σε υπερδεξαμενόπλοια κατονομάζονται ως κύριοι λόγοι της κατάρρευσης της Samho Shipping.
Επιπλέον αντιμετώπισε και την αρπαγή δύο πλοίων της από πειρατές. Την μια μάλιστα φορά αναγκάστηκε να καταβάλει 9 εκατ. δολ για το Samho Dream το οποίο κρατήθηκε για 7 μήνες και ακόμα δεν έχει επανέλθει σε ενεργό υπηρεσία.
Πολλά από τα τανκερ της Samho φέρονται να είναι δεμένα σε λιμάνια ανά τον πλανήτη καθώς η εταιρεία δεν έχει χρήματα για την αγορά καυσίμων αναφέρουν ναυτιλιακές πηγές.