Μπορεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης να επικεντρώνει την τακτική του στην ομιλία που θα εκφωνήσει στη ΔΕΘ για να σηματοδοτήσει την αντιπολιτευτική του «γραμμή», στο επικοινωνιακό επιτελείο, όμως, της Ν.Δ βρίσκεται, παράλληλα, στα σκαριά ένα άλλο πολιτικό «πρότζεκτ». Το ενδιαφέρον των συνεργατών του (επικοινωνιακοί σύμβουλοι και εκλογολόγοι) εκπονούν ειδικό σχεδιασμό για την προσέλκυση των 17άρηδων, των νέων, δηλαδή, ψηφοφόρων που αποτελούν ένα εξαιρετικά κρίσιμο «target group» για τις επόμενες εκλογές.
Στο πλαίσιο αυτό αναμένεται να επιστρατευθούν πρόσωπα- πρότυπα για τη νεολαία, όπως ο Αντώνης Ρέμος, ο Σάκης Ρουβάς ή ο «απόστρατος» πια μπασκετμπολίστας του Παναθηναϊκού Δημήτρης Διαμαντίδης, ενώ ακόμα μεγαλύτερη έμφαση θα δοθεί στα μηνύματα και σλόγκαν μέσω του twitter και του facebook.
Ένα ζήτημα που μπορεί οι περισσότεροι να μην το θυμούνται είναι ο νόμος ψηφίστηκε το προηγούμενο καλοκαίρι με την ΝΔ να κατηγορεί τότε την κυβέρνηση για τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υπό το επιχείρημα πως στόχος της είναι οι 17άρηδες.
Σύμφωνα με τους μέχρι τώρα υπολογισμούς περίπου 120.000 μαθητές που θα έχουν συμπληρώσει το 17ο έτος της ηλικίας τους, θα έχουν δικαίωμα ψήφου στις εθνικές εκλογές, ένας αριθμός διόλου ευκαταφρόνητος, καθώς μπορεί ακόμα και να κρίνει το εκλογικό αποτέλεσμα. Πρόκειται για μια ιδιαίτερη και αρκετά δύσκολη κατηγορία την οποία δεν μπορούν να μετρήσουν οι δημοσκόποι καθώς ο τρόπος επικοινωνίας γίνεται μόνο μέσω social media.
Στην ΝΔ που είχε καταψηφίσει την συγκεκριμένη ρύθμιση, κατηγορώντας την κυβέρνηση πως προχώρησε σε αυτή την κίνηση για ψηφοθηρικούς λόγους, οι νέοι ψηφοφόροι αποτελούν εδώ και χρόνια «πληγή» για την κεντροδεξιά παράταξη. Παραδοσιακά η συγκεκριμένη δεξαμενή ψηφοφόρων είναι άγνωστη για την ΝΔ, παρά το γεγονός ότι η αξιωματική αντιπολίτευση πανηγυρίζει κάθε χρόνο ότι η ΔΑΠ είναι η πρώτη φοιτητική δύναμη στα πανεπιστήμια.
Γι’ αυτό τον λόγο δεν θα πρέπει να θεωρείται καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι μόλις ανακοινώθηκαν οι αλλαγές Γαβρόγλου για τα πανεπιστήμια, υπήρξε παρέμβαση από τον ίδιο τον Κυριάκο Μητσοτάκη που δήλωσε χωρίς δεύτερη σκέψη πως θα τον καταργήσει. Θέλοντας με αυτή την αντίδραση να δείξει πως μία από τις προτεραιότητες της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι το ζήτημα της εκπαίδευσης. Άλλωστε το γεγονός ότι η εκλογική δύναμη της ΝΔ αποτελείται από μεγάλους σε ηλικία ψηφοφόρους, το είχε παραδεχθεί ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης με το που ανέλαβε την ηγεσία του κόμματος, θέτοντας ως πρώτο στόχο την ανανέωση και την επιστροφή της νεολαίας στο κόμμα. Μάλιστα μία από τις πρώτες του κινήσεις ήταν η διάλυση και η επανασύσταση της ΟΝΝΕΔ, χωρίς ωστόσο μέχρι στιγμής να έχει πάρει τα όσα προσδοκούσε από αυτή την κίνηση, η οποία τελικά δίχασε παρά ένωσε την «γαλάζια» νεολλαία.
«Ομάδα Αλήθειας» και Άδωνις
Στο Μοσχάτο αναζητούν τρόπους για να απαντήσουν στο Μαξίμου και τις αλλαγές που προωθεί ο υπουργός Παιδείας, με τον πρόεδρο της ΝΔ να παρουσιάζει από το Βελλίδειο συνεδριακό κέντρο να παρουσιάζει το δικό του μοντέλο εκπαίδευσης, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες δεν θα διαφέρει ουσιαστικά από τον νόμο Διαμαντοπούλου, που εφαρμόζονταν μέχρι σήμερα, ενώ θα ταχθεί υπέρ της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων. Παράλληλα μεγάλο μέρος της αντιπολιτευτικής τακτική της ΝΔ το τελευταίο διάστημα, έχει προσαρμοστεί πάνω σε αυτήν την κατηγορία βασιζόμενη στα social media.
Τόσο ο Κυριάκος Μητσοτάκης όσο και τα κορυφαία στελέχη, με πρωταθλητή του twitter τον Άδωνι Γεωργιάδη, παρεμβαίνουν καθημερινά προκειμένου να έρθουν σε επαφή και να περάσουν τα μηνύματα τους στην νεολαία, που χρησιμοποιεί κατά κόρον τα συγκεκριμένα μέσα για να επικοινωνήσουν.
Επίσης και γι’ αυτό τον σκοπό δημιταουργήθηκαν τα βίντεο της «ομάδας αλήθειας» την οποία «ίδρυσε» ο Αντώνης Σαμαράς και οι συνεργάτες του και έδωσε σκυτάλη στα στελέχη του Κυριάκου Μητσοτάκη, όπως και το μητρώο στελεχών στο οποίο ποντάρει πολλά ο πρόεδρος της ΝΔ, καθώς αποτελείται από νέα πρόσωπα, αρκετά από τα οποία θα μετέχουν στα ψηφοδέλτια.
Αλλά και στα τηλεοπτικά παράθυρα η εντολή που έχει δοθεί από το επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ είναι να εκπροσωπούν την αξιωματική αντιπολίτευση νέα σε ηλικία στελέχη ( ο Κώστας Κυρανάκης με ιδιαίτερα σκληρό αντιπολιτευτικό λόγο είναι ένα εξ αυτών), τα οποία όμως δεν διαθέτουν την εμπειρία να αντιπαρατεθούν με τα πρόσωπα της κυβέρνησης με αποτέλεσμα σε ορισμένες περιπτώσεις να επικρατεί εκνευρισμός στο Μοσχάτο για την επιλογή που έχει γίνει.
«Εμπροσθοφυλακή» με Ρέμο, Ρουβά, Διαμαντίδη
Δεν αποκλείεται όσο θα πλησιάζουμε στις εκλογές να δούμε παρεμβάσεις υπέρ του Κυριάκου Μητσοτάκη από τον Αντώνη Ρέμο (ο οποίος επισκέφθηκε τον πρόεδρο της Ν.Δ στα γραφεία της οδού Πειραιώς πριν μερικούς μήνες), του Σάκη Ρουβά, του Δημήτρη Διαμαντίδη, του Τάκη Φύσσα αλλά και άλλων αθλητών ή καλλιτεχνών που έχουν σημαντικά ερείσματα στην νεολαία.
Ειδικότερα για τον Σάκη Ρουβά έχει γραφτεί ότι έχει δεχθεί πρόταση να είναι υποψήφιος με τη Ν.Δ στις επόμενες εκλογές. Η δε παρουσία του στο γνωστό και δημοφιλές reality Voice τον καθιστά ιδιαίτερα αγαπητό στις νεότερες ηλικίες.
Ο πρόεδρος της ΝΔ διατηρεί πολύ καλές και προσωπικές σχέσεις μαζί τους.
Στόχος του επικοινωνιακού επιτελείου είναι τα συγκεκριμένα πρόσωπα να γίνουν ουσιαστικά οι πρεσβευτές και ο «Δούρειος Ίππος» του Κυριάκου Μητσοτάκη στους νέους, καθώς μπορούν πιο εύκολα στα μέρη που κινούνται και με την διαδραστική επαφή που έχουν να περάσουν τα μηνύματα που επιθυμεί η ΝΔ σε αυτή την κατηγορία. Είναι μια τακτική που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στο εξωτερικό και κυρίως στις ΗΠΑ και σύμφωνα με τους επικοινωνιολόγους έχει θετικά αποτελέσματα.
Πηγή: Νέα Σελίδα