Η παρουσίαση του ημερολογίου της Pirelli τραβάει, κάθε χρόνο, τα φώτα της δημοσιότητας τόσο για τα μηνύματα που περνάει ανάλογα με τη θεματολογία του, όσο και για την καλλιτεχνική χροιά που έχει πάρει πλέον, το πιο διάσημο ημερολόγιο. Εϊναι πλέον παγκοσμίως αναγνωρισμένο πως το ημερολόγιο της Pirelli είναι Τέχνη…
Όπως γράφει το protothema.gr, φέτος οι Ιταλοί θέλησαν να κάνουν κάτι εντελώς διαφορετικό. Κάλεσαν ουσιαστικά έναν φωτορεπόρτερ, θέλοντας να βγάλουν από το φακό του την ίδια τη ζωή. Πέρα από τα στημένα σκηνικά, τα ακριβά ρούχα (ή καλύτερα εσώρουχα) αλλά και το βαρύ μεϊκάπ. Ο Στιβ Μακ Κάρι είναι ο φωτογράφος που έχει απαθανατίσει μέσα από τα μάτια των ανθρώπων το δράμα που βίωναν στους πολέμους που έκαναν οι… Κυβερνήτες τους.
Είναι ο φωτογράφος που είχε αποτυπώσει το μεγάλο «γιατί» στο βλέμμα της μικρής Αφγανής, όταν η χώρα της βομβαρδιζόταν από τους συμπατριώτες του, τους Αμερικανούς.
Είναι ο Αμερικανός φωτογράφος o οποίος, από κάποιους συμπατριώτες του χαρακτηρίστηκε ως προδότης, ενώ παράλληλα -από τους περισσότερους- αποθεώθηκε, γι’ αυτή τη φωτογραφία.
Ο Στιβ Μακ Κάρι είναι ένας Ειρηνιστής, που μπορεί να εκφράζεται με πολύ σκληρή γλώσσα,μέσα από το φακό του, για το κακό των πολέμων.
Αυτός ο φωτογράφος λοιπόν στο ημερολόγιο της Pirelli για το 2013, έκανε το διαφορετικό. Δεν έγδυσε τα μοντέλα του, αλλά φωτογράφησε την ωραιότητα της γυναίκας, μέσα στο πολύχρωμο και συνάμα άγριο περιβάλλον μίας πόλης που πλέον αλλάζει. Αυτή η πόλη είναι το Ρίο ντε Τζανέιρο.
ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΠΕΡΥΣΙ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ