Την αναστολή των κινητοποιήσεων τους αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ μετά τον ορσιμό συνάντησης στην Αθήνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, τη Δευτέρα, στις 10:00. Κανονικά πραγματοποιούνται τα δρομολόγια των αστικών συγκοινωνιών.
Οι εργαζόμενοι, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ ζητούσαν συνάντηση με τον Χ..Σπίρτζη, προκειμένου να θέσουν ερωτήματα αναφορικά με το νομοσχέδιο του υπουργείου και να λάβουν διαβεβαιώσεις ότι η εκχώρηση έργου του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης δεν θα οδηγήσει στην ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού, ούτε θα θίξει τις θέσεις και τους όρους εργασίας.
«Μετά το κλείσιμο της συνάντησης με τον υπουργό αποφασίσαμε αναστολή των κινητοποιήσεων. Συνεδρίασε το διοικητικό συμβούλιο και κατά πλειοψηφία πήραμε την απόφαση. Καταλαβαίνουμε τον κόσμο και δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρούμε το επιβατικό κοινό, από τη στιγμή που υπάρχει ραντεβού με τον υπουργό. Θα ακούσουμε τον κ.Σπίρτζη και μόλις γυρίσουμε στη Θεσσαλονίκη θα γίνει νέο Δ.Σ. όπου θα παρθούν αποφάσεις σύμφωνα με την εξέλιξη της συνάντησης» δηλώνει στο «Πρακτορείο 104,9Fm» ο πρόεδρος του συνδικάτου των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης.
Νωρίτερα, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Σάββας Παναγιωτίδης, μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 Fm», υποστήριξε πως οι εργαζόμενοι δεν έχουν λόγο να ανησυχούν καθώς οι θέσεις εργασίας είναι πλήρως καλυμμένες.
«Στο νόμο 4482/17 υπάρχει απόλυτη διατύπωση ότι οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ μεταφέρονται με τα προνόμια που είχαν, τους μισθούς και τις θέσεις στον ΑΣΥΘ, στο νέο φορέα που θα δημιουργηθεί σε περίπου ένα χρόνο. Άρα δεν υπάρχει καμία ανησυχία. Ο νόμος ισχύει, δεν έχει καταργηθεί και υπάρχει απόλυτη και ξεκάθαρη διατύπωση» σημείωσε χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος, πρόσθεσε δε ότι «ειπώθηκε επίσης ότι πάμε να ιδιωτικοποιήσουμε και πάλι τον ΟΑΣΘ. Είναι ανόητο να λέγεται αυτό για μια κυβέρνηση, έναν οργανισμό και ένα υπουργείο που έδωσαν μια τεράστια μάχη για να γίνει κρατικός, να παρθεί από τα χέρια των ιδιωτών που απομυζούσαν κρατικούς πόρους».
Όσον αφορά την εκχώρηση δρομολογίων από τον ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, ο κ. Παναγιωτίδης υποστήριξε πως «δεν μπορεί ο ΟΑΣΘ να μεταφέρει κόσμο σε ξύλινα καθίσματα ή όρθιους από τις χειρολαβές σε αποστάσεις 80- 90 χλμ, μέχρι και σε χωριά που ανήκουν στο νομό Πέλλας. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα ενός άναρχου σχεδιασμού που έγινε τα περασμένα χρόνια, προφανώς για να εξυπηρετηθούν άλλες σκοπιμότητες, προσωπικές, κομματικές».
Τέλος, ο ίδιος έθεσε και τα κριτήρια που θα αφορούν το έργο με τα ΚΤΕΛ λέγοντας πως είναι «η εξυπηρέτηση του πολίτη, τα δρομολόγια να είναι αυτά που υπάρχουν μέχρι και σήμερα, ενώ το κόμιστρο δεν θα αυξηθεί. Αρα δεν πρέπει να υπάρχει ανασφάλεια και ανησυχία για τους πολίτες που μένουν μακριά από τη Θεσσαλονίκη και θα δουν το ΚΤΕΛ να κάνει το δρομολόγιο της περιοχής τους».
ΠΗΓΗ: avgi.gr