Διαδοχικές συναντήσεις είχε σήμερα ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ) και τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ).
Στις συναντήσεις, που έγιναν σε θετικό κλίμα, επισημάνθηκε σειρά θεμάτων σχετικών με την απρόσκοπτη λειτουργία των σχολείων της γενικής και ειδικής εκπαίδευσης καθώς και με τον καλύτερο τρόπο ενίσχυσης των μαθητών που φοιτούν στο γενικό σχολείο και χρήζουν ειδικής εκπαιδευτικής υποστήριξης.
Συγκεκριμένα, ο Υπουργός συζήτησε με το προεδρείο της ΔΟΕ θέματα που σχετίζονται με τη διαδικασία υλοποίησης των 4.500 μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών για την επόμενη σχολική χρονιά. Συζητήθηκαν, επίσης, θέματα που αφορούν στις προβλέψεις για τον προγραμματισμό και την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου.
Έγινε αναφορά στην κλήση από τις εισαγγελικές αρχές, νηπιαγωγών του Νομού Ηλείας προκειμένου να καταθέσουν σχετικά με την καταλληλόλητα ή μη των σχολικών κτηρίων. Ο Υπουργός επεσήμανε ότι το συγκεκριμένο θέμα αποτελεί αρμοδιότητα της τοπικής αυτοδιοίκησης και σε καμία περίπτωση της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Τέλος, ο κ. Γαβρόγλου ανέφερε ότι αναμένεται η έκδοση της Υπουργικής Απόφασης η οποία θα καθορίζει τους νέους Δήμους που θα ενταχθούν το σχολικό έτος 2019 – 2020 στην υποχρεωτική Δίχρονη Προσχολική Εκπαίδευση.
Νωρίτερα, στη συνάντηση με το προεδρείο της ΠΟΣΕΕΠΕΑ, έγινε εκτενής διάλογος για τους μόνιμους διορισμούς του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού, για την ίδρυση νέων οργανικών θέσεων των κλάδων αυτών στα Ειδικά Σχολεία και συζητήθηκε το θέμα της επιμόρφωσής τους. Ο Υπουργός δήλωσε ότι είναι εξασφαλισμένες οι πιστώσεις προσλήψεων για τη κάλυψη όλων των αναγκών στην εκπαίδευση για τη νέα σχολική χρονιά, όπως έγινε και κατά το φετινό σχολικό έτος.
Τέλος, συζητήθηκαν οι αλλαγές των δομών υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου. Ο Υπουργός σημείωσε ότι οι υπηρεσίες του Υπουργείου παρακολουθούν τη μετάβαση στο νέο σύστημα υποστήριξης των σχολείων και των μαθητών και μαθητριών με σκοπό την ενίσχυση των προσδοκώμενων θετικών αποτελεσμάτων.