Εμπνευσμένη από το αμερικανικό επικοινωνιακό μοντέλο που θέλει τις συζύγους των πολιτικών και δη των προέδρων να συμμετέχουν σε προεκλογικές καμπάνιες ή στην προβολή των κομματικών δράσεων, με έμφαση στο κοινωνικό προφίλ, είναι, απ΄ ότι φαίνεται, η αξιοποίηση της Μαρέβας Γκραμπόφσκι- Μητσοτάκη στον πολιτικό σχεδιασμό της Ν.Δ. Ακριβέστερα, πρόκειται για το μοντέλο που ανέδειξε την Μισέλ Ομπάμα, νωρίτερα την Χίλαρι Κλίντον, ή και παλαιότερα την Νάνσι Ρήγκαν.
Έτσι, παρουσία της Μαρέβας Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη, καθώς και πλήθους βουλευτών, πολιτευτών και υποστηρικτών της ΝΔ, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης η εκδήλωση της ΝΟΔΕ Λάρισας και της Γραμματείας Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων σε γνωστό ξενοδοχείο της περιοχής.
Η σύζυγος του προέδρου της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Κυριάκου Μητσοτάκη, ήταν και το κεντρικό πρόσωπο στην εκδήλωση, στην οποία απηύθυνε χαιρετισμό, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι «προτεραιότητα της ΝΔ είναι η μέση οικογένεια».
H κυρία Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκης «περικυκλωμένη» από γυναίκες / Φωτογραφία: tinealarissaH κυρία Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκης «περικυκλωμένη» από γυναίκες / Φωτογραφία: tinealarissa
Πέρα από τα «πηγαδάκια» που σχηματίστηκαν με βασικό θέμα τις επερχόμενες εκλογές, η κυρία Γκραμπόφσκι συνομίλησε σε πιο χαλαρό τόνο με αρκετές γυναίκες που την πλησίασαν, ενώ πόζαρε μαζί τους σε αρκετές φωτογραφίες.