Στο εξής, οι φορολογούμενοι ή οι εκπρόσωποί τους, όταν θέλουν να τακτοποιήσουν εκκρεμείς υποθέσεις στις εφορίες, τα Ελεγκτικά Κέντρα (ΚΕ.ΜΕ.ΕΠ., ΚΕ.ΦΟ.ΜΕ.Π.), τη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών (Δ.Ε.Δ.) και τις Υπηρεσίες Ελέγχου και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων (Υ.Ε.Δ.Δ.Ε.), θα πρέπει να έχουν κλείσει ραντεβού!
Τι πρέπει να κάνει από τη Δευτέρα κάθε φορολογούμενος; Θα πρέπει πριν… ξεκινήσει να έχει επικοινωνήσει με τη γραμματεία της κάθε υπηρεσίας. Πως θα κλείνουν το ραντεβού με την εφορία ή τις άλλες ελεγκτικές υπηρεσίες;
- Είτε με αίτημα στην αρμόδια υπηρεσία
- Είτε με αίτημα που θα στέλνει το αίτημά του με το ταχυδρομείο ή με e-mail ή με φαξ!
Και όταν κλείσει το ραντεβού και πάει στην εφορία ή όπου αλλού θέλει, ο φορολογούμενος θα πρέπει πρώτα να περάσει από τη γραμματεία για να πάρει το καρτελάκι με την ένδειξη «Επισκέπτης», το οποίο θα «φορά» καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του στην εφορία. Αν στην εφορία το ραντεβού έχει κλείσει εκπρόσωπός του, θα πρέπει να έχει μαζί του και τα σχετικά έγγραφα που να αποδεικνύουν την ιδιότητά του.
Πέρα από τα ραντεβού με τους πολίτες στις εφορίες κι αλλού, η ΑΑΔΕ, σημειώνεται στην απόφαση Πιτσιλή, επεξεργάζεται μια σύγχρονη ηλεκτρονική υπηρεσία για τον προγραμματισμό και την παρακολούθηση των επισκέψεων των φορολογουμένων στις κατά αρμοδιότητα ελεγκτικές φορολογικές υπηρεσίες, μέσω της ανάπτυξης διαδικτυακής εφαρμογής (web based application), στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης των διαδικασιών και της αναβάθμισης των υποδομών και του εξοπλισμού της.
Διευκρινίζεται ότι, ως προς τις Δ.Ο.Υ., η νέα αυτή διαδικασία επισκέψεων θα αφορά μόνο τα τμήματα ελέγχου και όχι τα υπόλοιπα τμήματα υποδοχής κοινού.