Με μια τεραστίων διαστάσεων διαφημιστική καμπάνια που δίνει έμφαση στα social media (twitter,facebook,instagram) ο τουρκικός οργανισμός τουρισμού έχει ξεκινήσει νωρίς την προσέλκυση τουριστών για το 2020.
Μεγάλο επικοινωνιακό όπλο, φυσικά, τα μικρασιατικά παράλια και η προβολή εικόνων που παραπέμπουν σε…Ελλάδα, όπως η Αγία Σοφία (παρά την πρόσφατη απόφαση του τουρκικού ΣτΕ), αρχαιοελληνικοί ιωνικοί κίονες βυθισμένοι στον βυθό της θάλασσας και άλλα.
This is the zero point in time! #Turkey #Sanliurfa #Göbeklitepe #History pic.twitter.com/44d7Fc7S1E
— Go Türkiye (@GoTurkiye) November 7, 2019
https://twitter.com/GoTurkey/status/1191732283360849920?s=20
Travel back in time for a memorable #tbt.#Turkey #Denizli #TheArchaeologicalSiteOfLaodicea #Museums pic.twitter.com/cVcPBRakDh
— Go Türkiye (@GoTurkiye) October 31, 2019
Big, small, yellow, blue or red… if you’re on a boat on the Ölüdeniz, you’re on a good boat to be. #BlueVoyage #MondayMotivation #Holiday #Travel #Turkey #Fethiye #Oludeniz pic.twitter.com/B0DtIuqHtF
— Go Türkiye (@GoTurkiye) October 28, 2019
Dare to discover history and culture! Give into the embrace of Turkey.
— Go Türkiye (@GoTurkiye) November 5, 2019
A deep blue bliss awaits you in Turkey. One that only you can experience. #Turkey #Tranquility #Turquoise #MondayMotivation pic.twitter.com/sW3vhW4c8v
— Go Türkiye (@GoTurkiye) November 4, 2019