22 Ιούν 2026

Novartis: Στη ΓΑΔΑ παρουσιάστηκε αυτοβούλως και η “Αικατερίνη Κελέση”

Image

NewsEdit
Συντακτική Ομάδα
AnatropiNews

Στην ΓΑΔΑ παρουσιάστηκε αυτοβούλως το μεσημέρι του Σαββάτου και μετά από συνεννόησή με τις Αρχές και η μάρτυρας με την κωδική ονομασία «Αικατερίνη Κελέση» για την υπόθεση Novartis.

Υπενθυμίζεται πως χθες το απόγευμα εμφανίστηκε επίσης αυτοβούλως και ο μάρτυρας με την κωδική ονομασία «Μάξιμος Σαράφης».

Μετά από αυτή την εξέλιξη, η Αστυνομία ενημέρωσε αρμοδίως την επιτροπή και πιθανόν η «Κελέση» να εξεταστεί το βράδυ της Δευτέρας μετά την ολοκλήρωση της εξέτασης του «Σαράφη» που έχει προγραμματιστεί για τις 4 το απόγευμα της ίδιας ημέρας στο Τμήμα Προστασίας Μαρτύρων της Ασφάλειας Αττικής, με τον τρόπο που προβλέπει η νομοθεσία.

Μετά και την οικειοθελή παρουσία της μάρτυρος στην Ασφάλεια Αττικής κατόπιν συνεννόησης με τις Αρχές έγινε άρση του εντάλματος βίαιης προσαγωγής.

Θυμίζουμε πως η ειδική κοινοβουλευτική επιτροπή προκαταρκτικής εξέτασης τελεί σε αναμονή των απαντήσεων του Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Παναγιώτη Μπρακουμάτσου για το αν οι προστατευόμενοι μάρτυρες πρέπει να παραμένουν σε καθεστώς μάρτυρα δημοσίου συμφέροντος και να είναι προστατευόμενοι μάρτυρες.

An_ARTICLE_END_1

An_ARTICLE_END_2

Δείτε επίσης