«Μένουμε σπίτι» και «Μένουμε ασφαλείς» ήταν τα σλόγκαν στις δύο κυβερνητικές καμπάνιες για τον κορονοϊό, που έτρεξαν την περίοδο της καραντίνας. Με όσα ακολούθησαν θα τους ταίριαζε κι άλλο ένα σλόγκαν: «Μένουμε στο σκοτάδι». Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας έδωσε την λίστα με τα περίπου 1.200 ΜΜΕ που πήραν κρατικό χρήμα γι αυτές τις καμπάνιες, μέσω της διαφημιστικής εταιρείας Initiative. Αρνείται πεισματικά να δημοσιοποιήσει το ποσό που έλαβε το κάθε Μέσο. Να φανερώσει δηλαδή πώς μοιράστηκαν τα διόλου ευκαταφρόνητα 20.000.000 στα media.
Τα παραπάνω γράφει το γνωστό οικονομικό σάιτ sofokleousin και δημοσιοποιεί το ποσό που ελαβε από την κρατική καμπάνια κατά του κορονοϊού.
Συγκεκριμένα το sofokleousin γράφει:
“«Μείναμε στο σπίτι», ας μη μείνουμε και στο… σκοτάδι
«Μένουμε σπίτι» και «Μένουμε ασφαλείς» ήταν τα σλόγκαν στις δύο κυβερνητικές καμπάνιες για τον κορονοϊό, που έτρεξαν την περίοδο της καραντίνας. Με όσα ακολούθησαν θα τους ταίριαζε κι άλλο ένα σλόγκαν: «Μένουμε στο σκοτάδι».
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας έδωσε την λίστα με τα γύρω στα 1.200 ΜΜΕ που πήραν κρατικό χρήμα γι αυτές τις καμπάνιες, μέσω της διαφημιστικής εταιρείας Initiative. Αρνείται πεισματικά να δημοσιοποιήσει το ποσό που έλαβε το κάθε Μέσο. Να φανερώσει δηλαδή πώς μοιράστηκαν τα διόλου ευκαταφρόνητα 20.000.000 στα media.
Έτσι, σε καθεστώς αδιαφάνειας κυκλοφορούν διάφορες πληροφορίες και φήμες. Φερ’ επείν για site προβεβλημένου τηλεπαρουσιαστή που έλαβε 800.000 ευρώ, για “φιλελεύθερο” εκδότη-ιδιοκτήτη site που χρηματοδοτήθηκε με 300.000 ευρώ κ.ά. Το διαδίκτυο έχει… γεμίσει με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, αλλά η κυβέρνηση τηρεί «σιγή ιχθύος». Ούτε διαψεύδει, ούτε επιβεβαιώνει.
Κατανοούμε ότι αντιμετωπίζει και εσωτερικό πρόβλημα, καθώς αν αποκαλυφθούν τα ποσά, θα αποδειχθεί ότι κάποιοι τυγχάνουν ευνοϊκότερης μεταχείρισης, εισπράττοντας πολύ περισσότερα από άλλους του φιλοκυβερνητικού στρατοπέδου. Όμως εδώ πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι τα ποσά που μοιράστηκαν στα media, δεν είναι ούτε του Πέτσα, ούτε του Μητσοτάκη. Είναι χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων, που δικαιούνται να πληροφορηθούν, πώς …αξιοποιήθηκαν. Άλλωστε, γι’ αυτό εδώ και χρόνια έχει δημιουργηθεί η «Διαύγεια», όπου αναρτώνται όλες οι κρατικές συμβάσεις.
Επίσης και από ιδεολογικής άποψης, μιά φιλελεύθερη κυβέρνηση, που υποτίθεται ότι υπερασπίζεται και προάγει την ελεύθερη οικονομία, είναι αδιανόητο να κρατά κρυφά χαρτιά για μιά μείζονα κρατική παρέμβαση. Η αίσθηση ότι νοθεύτηκε ο ελεύθερος ανταγωνισμός με κρατικό χρήμα, δεν είναι δυνατόν να μείνει αναπάντητη. Για να μάθουν τελικά και οι πολίτες αν στις 7 Ιουλίου του 2019 εξέλεξαν αληθινούς φιλελεύθερους ή κρατικοδίαιτους, που καμώνονται τους φιλελεύθερους για να βάλουν χέρι στον δημόσιο κορβανά.
Εμείς πάντως, δεν θα «Μείνουμε στο σκοτάδι». Το Sofokleousin, ένα site με 12 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στον χώρο της ενημέρωσης, που βρίσκεται από άποψη επισκεψιμότητας στην πρώτη τετράδα των οικονομικών ιστοσελίδων με βάση τα στοιχεία της Alexa, κάνει γνωστό ότι έλαβε από την (δεύτερη) κυβερνητική καμπάνια των 20 εκατομμυρίων ευρώ το… μυθώδες ποσό των 2.000 ευρώ. Κι αυτό μετά από πολλές διαμαρτυρίες και οχλήσεις προς την Initiative, που μας είχε αποκλείσει από την πρώτη καμπάνια, χωρίς να εξηγήσει ποτέ τον λόγο.- τον οποίο όλοι αντιλαμβάνονται. Αλλα sites οικονομικά και γενικού ειδησεογραφικού περιεχομένου, με πολυ χαμηλότερη επισκεψιμότητα και απήχηση αλλά με φιλοκυβερνητική γραμμή, πήραν πολλαπλάσια – έως και 20πλάσια!
Αναμένουμε ανάλογη αντίδραση και από άλλα media: Να κάνουν αυτό που αρνείται να πράξει η κυβέρνηση. Ωστε να φανεί στη συνέχεια ποιά ευνοήθηκαν σκανδαλωδώς, παίρνοντας τη μερίδα του λέοντος
«Μείναμε στο σπίτι» ελπίζοντας ότι θα «Μέναμε ασφαλείς». Ας μη μείνουμε και στο σκοτάδι, αφήνοντας ανενόχλητη την κυβέρνηση να μοιράζει κρατικό χρήμα σε μια εμφανή προσπάθεια χειραγώγησης της ενημέρωσης.
Kαι το σάιτ popaganda
(…)
Η λίστα περιλαμβάνει 1232 MME. H Popaganda βρίσκεται στο νούμερο 732. Την ίδια στιγμή που κυκλοφορούν φήμες για οργανισμούς που έβαλαν στα ταμεία τους εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, θέλουμε να ενημερώσουμε το αναγνωστικό κοινό ότι πήραμε συνολικά 5.000 ευρώ από τις δύο καμπάνιες – 2.500 χιλιάδες ευρώ τον Απρίλιο κι άλλα τόσα το Μάιο.
Ως Μέσο, ως φορολογούμενη επιχείρηση, ως δημοσιογράφοι και φορολογούμενοι πολίτες, ζητάμε από το αρμόδιο Υπουργείο να δημοσιεύσει τη λίστα με τ’ αντίστοιχα ποσά ώστε να ξέρουν όλες και όλοι τι συνέβη.
Εκτός από την αξία της ενημέρωσης, που είναι κάτι σχετικό για τον καθένα, η δημοσιοποίηση των ποσών είναι ζήτημα δημοκρατίας.
Είναι δικαίωμα κάθε Ελληνίδας και κάθε Έλληνα να γνωρίζει που πηγαίνουν τα λεφτά του.
Πηγή: zoornalistas.com