Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας πλατφόρμας για όσους έχασαν τη ρύθμιση των 100 και 120 δόσεων λόγω της πανδημίας. Μέσω του myBusinessSupport, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά αίτηση επανένταξής τους στο ίδιο καθεστώς ρύθμισης, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις, για την υπολειπόμενη οφειλή και τις δόσεις που απομένουν.
Οι φορολογούμενοι πρέπει να υποβάλουν υπεύθυνη δήλωση και να καταβάλουν έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020, τη δόση Δεκεμβρίου. Η καταβολή της δόσης Δεκεμβρίου θα πρέπει να γίνει σε πίστωση της Ταυτότητας Ρυθμισμένης Οφειλής (Τ.Ρ.Ο), αποκλειστικά μέσω web-banking ή σε υποκατάστημα τράπεζας, μόνο εάν δεν είναι δυνατή η καταβολή μέσω web-banking.
Η επανένταξη των οφειλετών στις ρυθμίσεις γίνεται την επομένη εργάσιμη από την ημέρα παραλαβής του σχετικού αρχείου των τραπεζών, από τη Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΓΔΗΛΕΔ) της ΑΑΔΕ. Η ΓΔΗΛΕΔ θα εκκινήσει τη διαδικασία τού σχετικού ελέγχου στις 21 Δεκεμβρίου 2020.
Για πληρωμές που θα γίνουν στις 31 Δεκεμβρίου 2020, η επανένταξη θα ολοκληρωθεί έως και την Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021. Στη συνέχεια, στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση, στο myTAXISnet, θα επικαιροποιηθεί η εικόνα της ρύθμισης (δόσεις, ποσά, ημερομηνίες καταβολής). Οι αιτήσεις επανένταξης ρυθμίσεων στον Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων (ν. 4469/2017) πραγματοποιούνται στην Επιχειρησιακή Μονάδα Είσπραξης (Ε.Μ.ΕΙΣ.) της ΑΑΔΕ.