Την επόμενη Δευτέρα, στις 18 Ιανουαρίου, έχει προταθεί να ανοίξει με τη μέθοδο του click in shop, το λιανεμπόριο και συγκεκριμένα τα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και χρυσοχοΐας, σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτη Σταμπουλίδη.
Ο κ. Σταμπουλίδης αποκάλυψε ότι οι εισηγήσεις που έχουν λάβει για τις 18 Ιανουαρίου, αφορούν καταστήματα που παραδοσιακά κάνουν το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου τους την περίοδο των εκπτώσεων, η οποία ξεκίνησε ήδη από χθες.
Η τελική απόφαση θα ληφθεί αφού προηγουμένως θα έχει συζητηθεί από την επιτροπή των ειδικών επιστημόνων που μελετά τα επιδημιολογικά δεδομένα και οι σχετικές ανακοινώσεις αν δοθεί το «πράσινο φως» θα γίνουν από τον κ. Χαρδαλιά στην ενημέρωση της Παρασκευής.
Ο κ. Σταμπουλίδης, μιλώντας στον ΑΝΤ1 συμπλήρωσε πως υπάρχει πρόταση από την πλευρά του υπουργείου για να λειτουργήσει όλη η αγορά με τους απαραίτητους κανόνες, καθώς κάποια στιγμή θα πρέπει να συμβαδίσει η λειτουργία της αγοράς με την πανδημία, αφού έχει αποδειχθεί πως όταν τα μέτρα τηρούνται δεν υπάρχει επιδημιολογική επιβάρυνση.
Tο θέμα επαναλειτουργίας της αγοράς βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (Α. Γεωργιάδης, Ν. Παπαθανάσης, Π. Σταμπουλίδης) με τον πρόεδρο της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) Γιώργο Καρανίκα. Αμέσως μετά τη συνάντηση, ο υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε ότι το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων «δεσμεύεται να κάνει σε άμεσο χρόνο ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν και επιτρέπεται λόγω της πανδημίας, ώστε να λειτουργήσει, έστω εν μέρει, η αγορά, αντιλαμβανόμενο πλήρως τα τεράστια προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί από την παρατεταμένη καραντίνα στο σύνολο των εμπορικών επιχειρήσεων. Ιδιαίτερη μέριμνα για μας αποτελούν οι επιχειρήσεις ένδυσης και υπόδησης, που συνδέουν ιδιαίτερα τη λειτουργία τους με την περίοδο των εκπτώσεων».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Καρανίκας, σημείωσε ότι «η αποδοχή από το υπουργείο Ανάπτυξης της πρότασης του εμπορικού κόσμου να λειτουργήσουν έστω με τη μέθοδο του click in shop τα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και κοσμήματος είναι στη σωστή κατεύθυνση, εφόσον υλοποιηθεί χωρίς χρονοτριβή. Κάθε μέρα που περνά, χάνεται πλέον για τις εμπορικές επιχειρήσεις και ο τζίρος των εκπτώσεων, που για πολλές εξ αυτών είναι συνυφασμένος με την ίδια τους την επιβίωση».