Το σενάριο που έγραψα για μια κακή αστυνομική, αλλά εξαιρετική κοινωνική σειρά στο Νέτφλιξ:
Λίγες ώρες μετά το «τραγικό δυστύχημα με τη Φεράρι» (διότι χωρίς Φεράρι δεν είναι τραγικό δυστύχημα και πάντως όχι μεγάλη είδηση), που «συγκλόνισε ( ; ) την τάδε χώρα», βγαίνει ο δικηγόρος του θανόντος και εκδίδει μια ανακοίνωση στην οποία λέει τα εξής δύο:
Α. Ότι θα επιμείνει -ως νομικός εκπρόσωπος της οικογένειας- στην ενδελεχή διερεύνηση των συνθηκών του δυστυχήματος.
Β. Ότι ο θανών ήταν σε σφοδρή δικαστική διαμάχη με την πρώην σύντροφό του και μητέρα του εκτός γάμου (έμφαση εδώ, θα επανέλθουμε) παιδιού του, διότι αυτή του είχε κάνει μήνυση, αλλά εκείνος θα της έκανε ασφαλιστικά μέτρα, αλλά δεν πρόλαβε, διότι σκοτώθηκε.
Μόνο αν είσαι αστυνομική σειρά στο Νέτφλιξ -κακή είπαμε- τα βάζεις αυτά τα δύο στην ίδια πρόταση αν δεν σχετίζονται μεταξύ τους. Κι αν είσαι αφελής -νο σαρπράιζες χίαρ- θεατής της κακής αστυνομικής σειράς στο Νέτφλιξ, κάνεις αμέσως τη σύνδεση, νιάου νιάου είναι η φάση.
Τι έχει να πει γι αυτά η πρώην που έκανε εκτός γάμου παιδί;
Άγνωστο. Δεν τη ρώτησε κανείς.
Χου κέαρς, εξάλλου, δεν είναι αυτή το θέμα μας, σωστά; Άσχετο αν βγαίνει ο άλλος και τη «φωτογραφίζει», βγάζει την υπόθεση μονόπλευρα στη φόρα -και στη δημοσιότητα, δημιουργώντας κάτι πολύ παραπάνω από εντυπώσεις.
Η πρώην, παρεμπιπτώντος, πριν την ανακοίνωση του δικηγόρου είχε πει τα καλύτερα για τον θανόντα, με απόλυτο σεβασμό στο συμβάν αλλά και στο γεγονός ότι είχαν μαζί ένα παιδί.
Μάλλον θα το κάνει για να θολώσει τα νερά, ε, τι λέτε κι εσείς;\
Ριγουάιντ
Δύο χρόνια νωρίτερα, η αδελφή του θανόντος και βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος είχε δώσει συνέντευξη σε τηλεοπτική εκπομπή, στην οποία είχε εξηγήσει ότι παρότι μεγάλωσε στη Μύκονο, δεν έβγαινε από το σπίτι ως έφηβη αν δεν συνοδευόταν από τον αδελφό της, ή από κάποιον ενήλικα και ότι ο πατέρας της ήξερε και τι πορτικαλάδα έπινε και που.
Διότι αυτό επιβάλουν τα αυστηρά και πολύ χρηστά ήθη μιας καθώς πρέπει οικογένειας.
Στα κορίτσια.
Στα αγόρια επιτρέπουν να πάνε σε ριάλιτι, να κάνουν σχέση στο ριάλιτι, να βγουν από το ριάλιτι, να γίνουν πρωτοσέλιδο στο κάθε είδους γκοσιπάδικο, να κάνουν παιδί εκτός γάμου (αχ, συγνώμη, το παιδί εκτός γάμου δεν το έκανε εκείνος, το έκανε αυτή η πρώην), να γίνουν «σπουδαίοι» επιχειρηματίες (ρουχάδικα) στη Μύκονο και να αγοράζουν Φεράρι από τα ρουχάδικα στη Μύκονο.
Απντέιτ
Την ίδια μέρα που ΟΛΟΙ ασχολούνται με τις τεχνικές προδιαγραφές της Φεράρι τάδε, άπειρων εκατομμυρίων ίππων και ευρώ, βγαίνει ένας -ποιος ξέρει γιατί, αν και κάτι μπορούμε να υποπτευθούμε- και γράφει στα σόσιάλ του ότι ούτε λίγο ούτε πολύ με κάτι φίλους του, οι οποίοι κατονομάζονται, εξανάγκασαν σε σεξουαλική επαφή μια γυναίκα σε πάρτι στη Θεσσαλονίκη.
Τη βίασαν, λέγεται αυτό.
Το ποστ κατεβαίνει άρον άρον (γιατί άραγε;), αλλά στο μεταξύ έχει εφευρεθεί αυτό το μαγικό πράγμα που λέγεται σκρίνσοτ.
Η είδηση αναπαράγεται στα σόσιαλ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Κατά τα λοιπά, τρελή αμηχανία και γαργάρα.
Αν γκουγκλάρεις το όνομα ενός απο τους εμπλεκόμενους, ας πούμε, το μόνο που θα δεις είναι «το λοβ στόρι σαν παραμύθι του ΧΨΩ επιχειρηματία με την ΩΨΧ που ήταν στο Σαρβάιβορ», διότι παντού υπάρχει ένα ριάλιτι.
Παντού εκτός από την ίδια την πραγματικότητα.
Αλλά, είπαμε, ότι εδώ γράφουμε σειρά, δεν γίνονται στ’ αλήθεια αυτά τα πράγματα, γίνονται;
Αυτός θα είναι ο πρώτος κύκλος του σεναρίου μου.
Μου λείπουν ακόμη τα ονόματα, βέβαια, αλλά όχι, δεν έχω τρελαθεί ΤΟΣΟ πολύ ακόμη.
Αν σας αρέσει, πείτε μου, να γράψω και το δεύτερο κυκλο.
Σιγά το δύσκολο.
Θα έχει και πολιτική μέσα.